“Prisvärt och gott.”
Omdöme om Mora Kaffestuga

Mora Kaffestuga
Rankad som nr 2 av 2 Smått och gott i Mora
Omdömet skrevs 24 juni 2017 från mobil enhet

Mycket trevligt och prisvärt. Med tjänstvillig personal. Har även enklare mat som pajer, sallad och bakad potatis.

Datum för besöket: juni 2017
Tack Zeeuus

Omdömet skrevs 13 juni 2017 från mobil enhet

Ett jättemysigt café väl värt ett besök! Bra motpol till dom stora kedjorna. Goda kakor, goda smörgåsar, underbar inredning i gammal stil, supertrevlig personal! Fikar alltid här när jag är i Mora

Datum för besöket: juni 2017
Tack 957bellat
Omdömet skrevs 9 maj 2017

Mycket bakverk och bullar. goda räkmackor om man är hungrig. Gott om bord och på sommaren även en uteservering på baksidan.
Värt en stopp.

Datum för besöket: juni 2016
Tack 338WM
Omdömet skrevs 14 januari 2017 från mobil enhet

Mycket trevligt och pittoreskt konditori med mycket bra bakverk och smörgåsar. Härlig inredning med blandade gamla möbler.

Datum för besöket: januari 2017
Tack 132larsg
Omdömet skrevs 8 januari 2017 från mobil enhet

Ett stopp på vägen från fjällen! Gott kaffe och klassiska bakverk i charmigt slitna lokaler. Välbesökt av lokalbefolkningen. Värt ett stopp för den fikasugne men inte en omväg.

Datum för besöket: januari 2017
Tack Johfril

Resenärer som tittade på Mora Kaffestuga tittade också på

Mora, Dalarnas län

Besökt Mora Kaffestuga? Berätta vad du tyckte!