“Trevligt och mycket gott!”

Käk & Plock - Restaurang Mora
Rankad som nr 3 av 39 Restauranger i Mora
Beskrivning: Vår mat är vällagad med influenser från världens alla hörn. Efter många arbetsår i köket har vi byggt upp en kunskap om hur man lagar god mat. Vårt stora intresse för råvaror, smaker och olika matkulturer, i kombination med varandras erfarenheter, har tagit oss dit vi är idag. Svenskt möter sydamerikanskt som möter asiatiskt som möter en riktigt god gare. Ni fattar. Vi har landat i den mat som vi själva tycker om. Det är inte svårare än så. Välkomna till Käk & Plock.
Omdömet skrevs 20 augusti 2021 från mobil enhet

Kom sent men fick ändå beställa mat. Trevlig personal och bra service. Mycket god mat!!! Goda smaker och rejäla portioner. Perfekt för oss!

Tack Stay35053382460

Omdömet skrevs 18 augusti 2021

Beställde sikromskrustader till förrätt med ett glas (hustes?) vin. Förrätt och vin bra, men utan större finess. Varmrätt oxfilé på spett med tillbehör. Beställde medium-rare, fick medium, men trots det ett mycket välsmakande kött med goda tillbehör. Det röda vinet (Ripasso) till oxen var väl godkänt. Trevlig, lyhörd betjäning.

Tack Dan C
Omdömet skrevs 5 augusti 2021

Väldigt bra service, vi fick maten snabbt trots mycket folk. Bra storlek på portionerna till barnen och överlag god mat.

Tack Emilia247
Omdömet skrevs 26 juli 2021 från mobil enhet

Jättegod ceasarsallad!! Vi fick maten fort även om det var nästan fullt både ute och inne. Trevlig personal och fräsch toalett.

Datum för besöket: juli 2021
3  Tack Lisen868
Omdömet skrevs 25 juli 2021

Vi åt där middag två daggar i sträck. Bra mat, trevlig personal och normala priser.
Det andra gången när vi skulle betala fick vi ingen notan. Servitor kom med kort läsaren. Vi betalda och fick kvitton där det stod vad har vi beställt. Tyvärr upptäckte vi att priserna på Irish coffee stämde inte med de i menu. När jag frågade om detta förklaring var att de har ändrat priser men inte i menu. Det tyckte vi var dåligt men vi var nöjda i övrigt.

Datum för besöket: juli 2021
1  Tack GoranJ

Resenärer som tittade på Käk & Plock - Restaurang Mora tittade också på

Besökt Käk & Plock - Restaurang Mora? Berätta vad du tyckte!