“10/10 !!”
Omdöme om Ginsara Sushi Bar

Ginsara Sushi Bar
Rankad som nr 9 av 39 Restauranger i Mora

VÄRLDENS BÄSTA SUSHIRESTAURANG! Har testat mycket sushi i mitt liv men aldrig ätit så bra sushi som här! Rekommenderar starkt!

Datum för besöket: augusti 2021
Tack 531agnesw

Omdömet skrevs 12 juni 2021

Den här sushirestaurangen brukade göra supergod sushi och idag handlade jag en spicy tunaroll som jag brukar.. och blev så himla besviken. Inte för att den smakade illa men den var inte i närheten av de jag tidigare köpt. Nu låg det nån konstig smaklös illröd kaviar ovanpå istället för den supergoda sesammarinerade kryddstarka tonfisken och det var alldeles för mycket tonfisk i.. inte balanserad alls. Dessutom fanns inget sjögräs eller picklad rödlök till, och den inlagda ingefäran som jag tycker ska vara gulaktig ( den är godast) Var utbytt mot en mindre god variant. Min dragonroll som jag köpte samtidigt var inte mycket bättre.

Något måste ha hänt.. antingen har man bytt ägare eller kock. Är det kocken vill jag gärna veta vart hen tagit vägen :)

Vill vara tydlig med att maten smakade helt ok, inget fel alls utan en normal sushinivå.. jag blev bara besviken eftersom jag förväntade mig samma goda mat som tidigare.

Datum för besöket: juni 2021
Tack Durkmaskin
Omdömet skrevs 26 maj 2021

Väldigt otrevlig personal vid flertal tillfällen, trist service. så besviken. då maten faktiskt är rätt bra.

Datum för besöket: maj 2021
Tack WSofiaS
Omdömet skrevs 23 augusti 2020

Ätit här många gånger på genomresa. Mycket god sushi. Lokalerna skulle behöva piggas upp och bemötandet kunde varit lite trevligare. Men maten får full poäng.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Fredrik O
Omdömet skrevs 5 augusti 2020 från mobil enhet

Bra och god sushi, normala bitar och snabb servering. Riset ramlade isär en del men de va de enda negativa. Väldigt nöjd

Datum för besöket: augusti 2020
1  Tack 263nellieh

Resenärer som tittade på Ginsara Sushi Bar tittade också på

Besökt Ginsara Sushi Bar? Berätta vad du tyckte!