“Skidresa”

Pizzeria och Restaurang Torino
Rankad som nr 7 av 41 Restauranger i Mora
Omdömet skrevs 17 januari 2021 från mobil enhet

Jättegod pizza! Calzone med gorgonzola. Perfekt gräddad. Rekommenderas starkt. Min kompis fick också en suverän pizza.

Datum för besöket: januari 2021
Tack Daniel M

Omdömet skrevs 13 augusti 2020 från mobil enhet

Mycket mat, trevlig personal, riktigt god mat och såser, fräscht inrett och finns även uteservering om man önskar sitta utomhus. Fräscha wc. En av de fräschaste pizzerior vi ätit på, maten är både smakrikt och snyggt upplagt. Barnvänligt och finns barnstolar. Uteserveringen har ca 30-40platser Inomhus ungefär lika många sittplatser. Ett ställe vi varmt rekommenderar och återkommer till igen inom kort. Fem stjärnor

Datum för besöket: augusti 2020
Tack yesbox19
Omdömet skrevs 1 juli 2020 från mobil enhet

För den pizzasugne så kan man besöka pizzerian Torino som är en av restaurangerna i Mora. Tog deras calzone som var god. Bearnaisen får även den ett extra plus då den var riktigt bra.

Datum för besöket: juli 2020
Tack SofiaEkBerggren
Omdömet skrevs 28 februari 2020

Lång väntetid!! Onlinebeställningar går före kunder som ska äta i pizzerian! Inte bra
Undvik om ni har bråttom

Datum för besöket: februari 2020
Tack LinaJ357
Omdömet skrevs 12 december 2019

Vi provade denna pizza vilket är den godaste vi ätit någonsin. Blir till att besöka Torino igen! Bäst i Mora.

Datum för besöket: december 2019
Tack Zertox

Resenärer som tittade på Pizzeria och Restaurang Torino tittade också på

Besökt Pizzeria och Restaurang Torino? Berätta vad du tyckte!