“Påskmiddag”

Restaurant Akropolis
Rankad som nr 1 av 31 Restauranger i Ludvika
Kök: Grekiskt, Från Medelhavet, Svenskt, Modernt
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Utmärkt mat och service av Torbjörn som vanligt, det är ingen slump att vi är här för åttonde gången när vi är i Ludvika o hälsar på.

Tack Ewa M

Omdömet skrevs 21 mars 2018 från mobil enhet

Utan tvekan Ludvikas bästa restaurang. Grym mat och fantastiskt bra service där värden Torbjörn verkligen är rätt man på rätt plats.

1  Tack Andreas N
Omdömet skrevs 8 december 2017 från mobil enhet

Mycket god och vällagad grekisk mat. Mysig restaurang som vi verkligen kan rekommendera . Trevlig personal blir ett extra plus

Tack Erja G
Omdömet skrevs 2 december 2017 från mobil enhet

En fantastisk Grekisk restaurang i Ludvika.
Vi varpå genomresa och hittade detta fantastiska ställe att äta lunch på. Maten var helt suverän kändes som man var i Grekland. Servicen var perfekt. Nästa gång vi är i Ludvika så är det här vi stannar och äter.

Tack Thomas G
Omdömet skrevs 8 november 2017

Litge personal gör att det kan ta lång tid att få sin mat. menyn har har inte ändrats på år. Det behövs lite updatering.

Tack Göran B

Resenärer som tittade på Restaurant Akropolis tittade också på

Ludvika, Dalarnas län

Besökt Restaurant Akropolis? Berätta vad du tyckte!