Omdömet skrevs 12 januari 2020 från mobil enhet

En stor och bra frukostbuffe som har allt ifrån Pankakor, äggröra, mycket Pålägg, grönsaker, färska frukter å rent och snyggt. Trevlig personal. Fin miljö och sitta i. rekommenderas som frukostbuffe! Lugn och fin miljö att sitta i.

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack emeliek183
Anna-KarinGHE, Director of Sales på Best Western Plus Grand Hotel Elektra, svarade på det här omdömetSvarade 14 januari 2020

Hej Emelie

Tack för att du tog dig tiden att lämna en recension och förstås extra roligt när du uppskattade vår frukostbuffé!

Hälsningar

Omdömet skrevs 31 december 2019

Ett av få hotell i Ludvika. Mycket bra service och renliga rum. Personalen tillmötesgående och trevlig. Frukostutbudet är bättre än förväntat.Frukostpersonalen förtjänar en extra eloge för sitt mycket vänliga bemötande och effektiva arbete med att hålla buffén inbjudande och välsorterad.
Hotellet ligger i centrum, nära till affärer samt till järnvägsstationen.

Datum för vistelsen: december 2019
  • Restyp: Reste ensam
Tack runemarinof
Anna-KarinGHE, Director of Sales på Best Western Plus Grand Hotel Elektra, svarade på det här omdömetSvarade 10 januari 2020

Tack så mycket för din recension och så roligt att se att du trivdes hos oss.

Ha en bra dag!

Omdömet skrevs 29 november 2019

Fint hotell med bra service, ett plus är att det finns en kvällsbuffé till kl 22 som ingår i priset. Bra läge med gångavstånd till tågstationen.
Minus är att gymmet i bottenplan kör morgonpass med hög volym, bor du på första plan är risken att du vaknar med E-type i öronen.

Datum för vistelsen: november 2019
Tack cecilia0berg
Anna-KarinGHE, Guest Relations Manager på Best Western Plus Grand Hotel Elektra, svarade på det här omdömetSvarade 3 december 2019

Hej Cecilia

Vad roligt att höra att du trivdes hos oss! Beklagar att gymmet förstörde din nattsömn. Gymmet ska flytta lite längre bort så vi hoppas att det kommer att vara tystare nästa gång du besöker oss.

Omdömet skrevs 17 november 2019

Bra läge. Väldigt bra mat i restaurangen. Stora portioner till bra priser. Mycket bra service. Fina och trevliga rum och väldigt sköna sängar. Rent och fräscht. Kommer helt klart boka samma hotell nästa gång

Datum för vistelsen: november 2019
Tack Alexandra S
Anna-KarinGHE, Guest Relations Manager på Best Western Plus Grand Hotel Elektra, svarade på det här omdömetSvarade 21 november 2019

Hej Alexandra

Tack för dina fina ord om hotellet! Roligt att se att du trivdes hos oss.

Då ses vi igen, ha det bra tills dess.

Hälsningar Eva

Omdömet skrevs 24 oktober 2019

Det var en mysig lobby med trevlig personal. God mat i restaurangen, bästa frukosten! Tillgång till stort gym i källaren var ett stort plus! Tyst och lugnt, inget stök. Rent rum och fräscht badrum. Skön säng!

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack helenaandersson1983
Anna-KarinGHE, Guest Relations Manager på Best Western Plus Grand Hotel Elektra, svarade på det här omdömetSvarade 28 oktober 2019

Hej Helena,
Tusen tack för din fina recension och för att du valde att bo hos oss.
Vad kul att du trivdes.
Önskar dig en bra dag och hjärtligt välkommen åter!