“Välbesökt vid lunchtid”
Omdöme om Pizzeria Milano

Pizzeria Milano
Rankad som nr 13 av 35 Restauranger i Ludvika

Pizzeria Milano ligger nederst i Magnetacken mitt emot ABB och drar många lunchgäster, vid mitt besök jobbade fyra personer bakom disken med att förse alla med mat. Jag valde en Rickys specialsallad (normalpris 85 kr men den ingick i dagens lunch för låga 79 kr inklusive dryck) och fick den levererad till bordet efter en kort väntan. Och det var verkligen en special som innehöll det mesta; både stekt kyckling och kebabkött, ost, isbergssallad, gurka, färska tomater, keso, rödlök, feferoni, svarta oliver samt en burk dressing därtill. Om jag skulle beställa samma igen? Nja, det blev nästan för mycket. Men visst kommer jag tillbaka, kanske blir det en kycklingtallrik, den såg god ut.

Datum för besöket: februari 2019
Tack Robert A
Omdömet skrevs 2 februari 2019 från mobil enhet

Lätt att hitta. Mycket trevlig personal. Bra priser och stora portioner. Förstavalet bland snabbmat i Ludvika.

Datum för besöket: februari 2019
Tack 328niklasg
Omdömet skrevs 19 juni 2018

god mat,ligger nära genomfartsleden vid vallhallarakan. har bord både inne och ute.trevlig personal.

Datum för besöket: juni 2018
Tack Per M

Resenärer som tittade på Pizzeria Milano tittade också på

Ludvika, Dalarnas län

Besökt Pizzeria Milano? Berätta vad du tyckte!