“Larry”
Omdöme om Pitcher's

Pitcher's
Rankad som nr 20 av 33 Restauranger i Ludvika
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Oväntat bra. Hade inga förväntningar, men blev mycket överraskad över servicen och kvaliteten på maten. Priset på maten var dessutom väldigt förmånligt. Går gärna dit igen...

Tack Reselasse

Omdömet skrevs 3 mars 2018

Vi fick vänta ca 45 minuter på att få beställa, och ungefär lika lång tid på att få maten (som var en kall rätt).
När vi väl fick maten så saknades två av de fem ingredienserna som ingick enligt menyn.
De tre ingredienserna vi fick var dock väldigt goda.
När vi ville betala notan fick vi redan att man inte fick splitta den, ägaren(?) svarade bara "Ni får väl Swisha varandra eller nåt istället!"
Skulle kunna tänka mig att ge stället ett försök till pga jag tror att maten egentligen är god där, men det kommer nog dröja innan jag gör det försöket...

Tack Kullan01
Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Bra mat men vi fick vänta ganska länge på att få våran mat (20min).
Bra atmosfär och trevlig personal.

Tack AEE_78
Omdömet skrevs 19 november 2017 från mobil enhet

Vi fick ett trevligt och bra mottagande. Tyvärr såg vi sedan inte personalen så ofta, flera gånger fick vi själva gå till baren och beställa. Betyget ändå högt på grund av entrecoten som var tjock, mör, medium-rare och mycket god.

Tack GlocalSwede
Omdömet skrevs 8 november 2017

Det ta lång tid att få service, personalen har ingen koll. Maten därimot är väldigt bra, atomsvären är utmärkt.

Tack Stay529046

Resenärer som tittade på Pitcher's tittade också på

Ludvika, Dalarnas län

Besökt Pitcher's? Berätta vad du tyckte!