Öppet i dag: 11:00 - 16:00
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Bästa fikastoppet

Så fina omgivningar och mysigt inne. Perfekt stopp på vägen till fjällen. Förutom själva caféet kan ... läs mer

Omdömet skrevs 25 februari 2024
EllenDal
Falun, Sverige
från mobil enhet
Tidsresa

Tidsresa kan man kalla det. Det började byggas runt 1880 talet. Sädesmagasin, Vitmosstugan samt ... läs mer

Omdömet skrevs 21 juli 2023
LasseT392
Oxelösund, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 94 omdömen

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.
Omdömet skrevs 27 oktober 2019 från mobil enhet

Vi brukar besöka Hembygdsgården då och då för att fika och då tar vi och äter en räkmacka och den är riktigt god.

Datum för upplevelsen: oktober 2019
Tack LeifE111
Omdömet skrevs 21 oktober 2019

Vilken underbar plats att fika på! En riktig idyll. Trevlig personal och ett smarrigt fika-utbud. Perfekt utflyktsmål. Rekommenderas!

Datum för upplevelsen: september 2019
Tack VictoriaE1279
Omdömet skrevs 29 juli 2019 från mobil enhet

Besökte glasscafét 2019-07-29 (kl 17) och personalen behöver verkligen gå en kurs i service och bemötande. Mycket otrevlig upplevelse. Håll er i ifrån glasscafét om ni vill slippa en otrevlig upplevelse, glassen är inte värd den.

Datum för upplevelsen: juli 2019
Tack davnyk
Omdömet skrevs 10 juli 2019

Passar bra på resan. Mysig miljö, trevlig personal och god räksmörgås. Minus toalett är ju inte helt up to date. Lite dyrt

Datum för upplevelsen: juli 2019
Tack HasseH27
Omdömet skrevs 5 juni 2019

trevlig miljö med väl bevarade gamla byggnader. Butik med diverse varor prydnadssaker och en del matvaror. Fint cafe med plats både ute och inne, Firande av olika högtider tex. nationaldag midsommmar mm.

Datum för upplevelsen: juni 2019
Tack Lisbet S