Travelocity
Orbitz.com
eDreams

Trevligt hotell och mycket Trevlig personal! Omgivningarna var trevliga och Torget utanför blir nog fint när det är helt klart. Det var relativt lätt att hitta och det fanns en gratisparkering inom gångavstånd

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack bjornblom
Hotel Stensson, Gästservice/reception på Hotel Stensson, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Vi tackar så himla mycket för den fina recensionen!
Ja vi hoppas också att torget blir klart snart men vi ser ljuset i tunneln!
Invigningen nästa år, kanske komma tillbaka då? ;)
Alltid varmt välkommen!
MVH personalen Hotel Stensson

Omdömet skrevs 6 maj 2021

Lugnt och tyst läge, ändå centralt. Snygg och genomtänkt inredning på rummet. Underbara sängar, höj- och sänkbara. Det lilla extra var kaffebryggare, vattenkokare och vinglas. En rymlig dusch och toalett var bra. Återkommer gärna!

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack ieiter500518
Hotel Stensson, Gästservice/reception på Hotel Stensson, svarade på det här omdömetSvarade 13 maj 2021

Vad roligt att höra att ni har trivts här på hotellet. Vi tackar och bockar för all positiv kritik och självfallet är ni mer än välkomna åter!

Omdömet skrevs 22 april 2021

Efter en natt boende på Hotell Stensson kan jag varmt rekommendera andra att göra likdant. Fina rum mot torget, bra frukost men framförallt väldigt trevlig personal, behaglig, mjuk och väldigt serviceorienterad. Jättenöjd!

Datum för vistelsen: april 2021
Tack johanhjalte
Hotel Stensson, Gästservice/reception på Hotel Stensson, svarade på det här omdömetSvarade 26 april 2021

Tack så mycket Johan för er fina recension! Vi är mycket glada att ni är nöjda mer er vistelse hos oss. Självklart är ni välkomna tillbaka att besöka oss när som helst!

Omdömet skrevs 3 mars 2021

Otroligt trevlig personal som är tillmötesgående och alltid tillgängliga om problem uppstår, även under obemannade tider. Jag har bott på Hotel Stensson många veckor och har ingenting alls att anmärka på. Genomgående hög kvalitet på rummen med hög standard och sköna sängar. Plus för härlig frukostbuffe med mycket frukt och grönt varje dag.

Datum för vistelsen: februari 2021
Tack 54elinn
Hotel Stensson, Gästservice/reception på Hotel Stensson, svarade på det här omdömetSvarade 4 mars 2021

Hej Elin och tack för din otroliga recension! Att du inte har några anmärkningar är det bästa tänkbara betyget för oss! Det är exakt det vi strävar efter att våra gäster ska åka härifrån och känna att de verkligen trivts under sin vistelse. Vi tackar igen för recensionen och självklart är du alltid välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 28 februari 2021

Trevlig personal, hotellet ligger mitt "i smeten" av metropolen Eslöv. trots sen ankomst, av mig, så fungerade både bokning, inloggning och även utloggningen. Fast det är klart, när jag loggade ur så hade personalen kommit på plats igen. Rekommenderas!

Datum för vistelsen: januari 2021
Tack Herbaliciuos
Hotel Stensson, Gästservice/reception på Hotel Stensson, svarade på det här omdömetSvarade 2 mars 2021

Tack åm mycket för din recension! Vi har försökt att göra en så smidig och enkel lösning som möjligt till att vi inte har möjlighet att vara bemannade 24h om dygnet. Väldigt roligt att höra att vi har lyckats. Du är varmt välkommen åter!