Kostnadsfri avbokning till den 21-08-14
Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Omdömet skrevs 22 april 2021

Efter en natt boende på Hotell Stensson kan jag varmt rekommendera andra att göra likdant. Fina rum mot torget, bra frukost men framförallt väldigt trevlig personal, behaglig, mjuk och väldigt serviceorienterad. Jättenöjd!

Datum för vistelsen: april 2021
Tack johanhjalte
Hotel Stensson, Gästservice/reception på Hotel Stensson, svarade på det här omdömetSvarade 26 april 2021

Tack så mycket Johan för er fina recension! Vi är mycket glada att ni är nöjda mer er vistelse hos oss. Självklart är ni välkomna tillbaka att besöka oss när som helst!

Omdömet skrevs 3 mars 2021

Otroligt trevlig personal som är tillmötesgående och alltid tillgängliga om problem uppstår, även under obemannade tider. Jag har bott på Hotel Stensson många veckor och har ingenting alls att anmärka på. Genomgående hög kvalitet på rummen med hög standard och sköna sängar. Plus för härlig frukostbuffe med mycket frukt och grönt varje dag.

Tack 54elinn
Hotel Stensson, Gästservice/reception på Hotel Stensson, svarade på det här omdömetSvarade 4 mars 2021

Hej Elin och tack för din otroliga recension! Att du inte har några anmärkningar är det bästa tänkbara betyget för oss! Det är exakt det vi strävar efter att våra gäster ska åka härifrån och känna att de verkligen trivts under sin vistelse. Vi tackar igen för recensionen och självklart är du alltid välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 28 februari 2021

Trevlig personal, hotellet ligger mitt "i smeten" av metropolen Eslöv. trots sen ankomst, av mig, så fungerade både bokning, inloggning och även utloggningen. Fast det är klart, när jag loggade ur så hade personalen kommit på plats igen. Rekommenderas!

Datum för vistelsen: januari 2021
Tack Herbaliciuos
Hotel Stensson, Gästservice/reception på Hotel Stensson, svarade på det här omdömetSvarade 2 mars 2021

Tack åm mycket för din recension! Vi har försökt att göra en så smidig och enkel lösning som möjligt till att vi inte har möjlighet att vara bemannade 24h om dygnet. Väldigt roligt att höra att vi har lyckats. Du är varmt välkommen åter!

Omdömet skrevs 22 februari 2021

Har bott på stensson i många veckor och har haft en väldigt bra upplevelse, personalen är väldigt trevlig och gör sitt yttersta för att du ska få en bra upplevelse. Utöver det är det sköna sängar och skönt täcke.

Tack annikaaro270
Hotel Stensson, Gästservice/reception på Hotel Stensson, svarade på det här omdömetSvarade 26 februari 2021

Tack så mycket Annika för din recension! Vi blir mycket glada att höra att du är nöjd med dina besök här på hotellet. Ha en trevlig helg så syns vi snart igen!

Omdömet skrevs 11 februari 2021

Fantastisk service och mysigt hotell med riktiga drömsängar, rummen är av bra storlek och det är rent och fint med en fantastisk och modern inredning. En jättefin innergård och jättegod frukost.
ser fram emot att komma dit igen.

Tack johnfjallholm
Hotel Stensson, Gästservice/reception på Hotel Stensson, svarade på det här omdömetSvarade 13 februari 2021

Tack så mycket John! Roligt att du trivs på hotellet och du är självklart välkommen tillbaka. Vi ses snart igen!