Kostnadsfri avbokning till den 21-10-01
eDreams167 US$
Priceline167 US$
Travelocity155 US$
Omdömet skrevs 3 mars 2021

Otroligt trevlig personal som är tillmötesgående och alltid tillgängliga om problem uppstår, även under obemannade tider. Jag har bott på Hotel Stensson många veckor och har ingenting alls att anmärka på. Genomgående hög kvalitet på rummen med hög standard och sköna sängar. Plus för härlig frukostbuffe med mycket frukt och grönt varje dag.

Tack 54elinn
Hotel Stensson, Gästservice/reception på Hotel Stensson, svarade på det här omdömetSvarade 4 mars 2021

Hej Elin och tack för din otroliga recension! Att du inte har några anmärkningar är det bästa tänkbara betyget för oss! Det är exakt det vi strävar efter att våra gäster ska åka härifrån och känna att de verkligen trivts under sin vistelse. Vi tackar igen för recensionen och självklart är du alltid välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 28 februari 2021

Trevlig personal, hotellet ligger mitt "i smeten" av metropolen Eslöv. trots sen ankomst, av mig, så fungerade både bokning, inloggning och även utloggningen. Fast det är klart, när jag loggade ur så hade personalen kommit på plats igen. Rekommenderas!

Datum för vistelsen: januari 2021
Tack Herbaliciuos
Hotel Stensson, Gästservice/reception på Hotel Stensson, svarade på det här omdömetSvarade 2 mars 2021

Tack åm mycket för din recension! Vi har försökt att göra en så smidig och enkel lösning som möjligt till att vi inte har möjlighet att vara bemannade 24h om dygnet. Väldigt roligt att höra att vi har lyckats. Du är varmt välkommen åter!

Omdömet skrevs 22 februari 2021

Har bott på stensson i många veckor och har haft en väldigt bra upplevelse, personalen är väldigt trevlig och gör sitt yttersta för att du ska få en bra upplevelse. Utöver det är det sköna sängar och skönt täcke.

Tack annikaaro270
Hotel Stensson, Gästservice/reception på Hotel Stensson, svarade på det här omdömetSvarade 26 februari 2021

Tack så mycket Annika för din recension! Vi blir mycket glada att höra att du är nöjd med dina besök här på hotellet. Ha en trevlig helg så syns vi snart igen!

Omdömet skrevs 11 februari 2021

Fantastisk service och mysigt hotell med riktiga drömsängar, rummen är av bra storlek och det är rent och fint med en fantastisk och modern inredning. En jättefin innergård och jättegod frukost.
ser fram emot att komma dit igen.

Tack johnfjallholm
Hotel Stensson, Gästservice/reception på Hotel Stensson, svarade på det här omdömetSvarade 13 februari 2021

Tack så mycket John! Roligt att du trivs på hotellet och du är självklart välkommen tillbaka. Vi ses snart igen!

Omdömet skrevs 25 januari 2021

Så rent och fint hotell med en underbar personal som var väldigt hjälpsam och tillmötesgående. Vi bodde i ett dubbelrum som hade en mycket skön dubbelsäng. Vi sov väldigt gott där. Frukosten var mycket fräsch och mannen som skötte servicen där var mycket trevlig och seviceminded.

Datum för vistelsen: januari 2021
Tack Immipimmi
Hotel Stensson, Gästservice/reception på Hotel Stensson, svarade på det här omdömetSvarade 2 februari 2021

Tack så mycket Ing-Marie för din underbara recension! Vi är mycket glada över att ni haft en trivsam vistelse här på hotellet och att ni uppskattat oss som personal. Vi hoppas att få se mer av er och ni är mycket välkomna åter. Ta hand om er!