Kostnadsfri avbokning till den 21-08-13
eDreams185 US$
FindHotel162 US$
CheapTickets162 US$
Omdömet skrevs 28 februari 2021

Trevlig personal, hotellet ligger mitt "i smeten" av metropolen Eslöv. trots sen ankomst, av mig, så fungerade både bokning, inloggning och även utloggningen. Fast det är klart, när jag loggade ur så hade personalen kommit på plats igen. Rekommenderas!

Datum för vistelsen: januari 2021
Tack Herbaliciuos
Hotel Stensson, Gästservice/reception på Hotel Stensson, svarade på det här omdömetSvarade 2 mars 2021

Tack åm mycket för din recension! Vi har försökt att göra en så smidig och enkel lösning som möjligt till att vi inte har möjlighet att vara bemannade 24h om dygnet. Väldigt roligt att höra att vi har lyckats. Du är varmt välkommen åter!

Omdömet skrevs 22 februari 2021

Har bott på stensson i många veckor och har haft en väldigt bra upplevelse, personalen är väldigt trevlig och gör sitt yttersta för att du ska få en bra upplevelse. Utöver det är det sköna sängar och skönt täcke.

Datum för vistelsen: februari 2021
Tack annikaaro270
Hotel Stensson, Gästservice/reception på Hotel Stensson, svarade på det här omdömetSvarade 26 februari 2021

Tack så mycket Annika för din recension! Vi blir mycket glada att höra att du är nöjd med dina besök här på hotellet. Ha en trevlig helg så syns vi snart igen!

Omdömet skrevs 11 februari 2021

Fantastisk service och mysigt hotell med riktiga drömsängar, rummen är av bra storlek och det är rent och fint med en fantastisk och modern inredning. En jättefin innergård och jättegod frukost.
ser fram emot att komma dit igen.

Datum för vistelsen: februari 2021
Tack johnfjallholm
Hotel Stensson, Gästservice/reception på Hotel Stensson, svarade på det här omdömetSvarade 13 februari 2021

Tack så mycket John! Roligt att du trivs på hotellet och du är självklart välkommen tillbaka. Vi ses snart igen!

Omdömet skrevs 25 januari 2021

Så rent och fint hotell med en underbar personal som var väldigt hjälpsam och tillmötesgående. Vi bodde i ett dubbelrum som hade en mycket skön dubbelsäng. Vi sov väldigt gott där. Frukosten var mycket fräsch och mannen som skötte servicen där var mycket trevlig och seviceminded.

Datum för vistelsen: januari 2021
Tack Immipimmi
Hotel Stensson, Gästservice/reception på Hotel Stensson, svarade på det här omdömetSvarade 2 februari 2021

Tack så mycket Ing-Marie för din underbara recension! Vi är mycket glada över att ni haft en trivsam vistelse här på hotellet och att ni uppskattat oss som personal. Vi hoppas att få se mer av er och ni är mycket välkomna åter. Ta hand om er!

Omdömet skrevs 5 december 2020

Ett riktigt mysigt ställe mitt i Eslöv. Fina rum med fantastiska sängar. Med en gigantiskt julgran på innergården, där också frukosten serveras, har man fått en fin julstämning. Ifall jag ska bo i Eslöv igen så blir det ett självklart val.

Datum för vistelsen: december 2020
Tack michaelstertman
Hotel Stensson, Gästservice/reception på Hotel Stensson, svarade på det här omdömetSvarade 8 december 2020

Tack så mycket för en fin recension! Vad roligt att du uppskattar vårt julpynt och att du fått en bra julkänsla hos oss. Ska du förbi Eslöv igen är du alltid välkommen till hotellet. Vi i personalen önskar dig en god jul!