Kostnadsfri avbokning till den 21-07-30
Expedia.com148 US$
Orbitz.com149 US$
CheapTickets149 US$
Omdömet skrevs 11 februari 2021

Fantastisk service och mysigt hotell med riktiga drömsängar, rummen är av bra storlek och det är rent och fint med en fantastisk och modern inredning. En jättefin innergård och jättegod frukost.
ser fram emot att komma dit igen.

Datum för vistelsen: februari 2021
Restyp: Reste i arbetet
Tack johnfjallholm
Hotel Stensson, Gästservice/reception på Hotel Stensson, svarade på det här omdömetSvarade 13 februari 2021

Tack så mycket John! Roligt att du trivs på hotellet och du är självklart välkommen tillbaka. Vi ses snart igen!

Omdömet skrevs 25 januari 2021

Så rent och fint hotell med en underbar personal som var väldigt hjälpsam och tillmötesgående. Vi bodde i ett dubbelrum som hade en mycket skön dubbelsäng. Vi sov väldigt gott där. Frukosten var mycket fräsch och mannen som skötte servicen där var mycket trevlig och seviceminded.

Datum för vistelsen: januari 2021
Tack Immipimmi
Hotel Stensson, Gästservice/reception på Hotel Stensson, svarade på det här omdömetSvarade 2 februari 2021

Tack så mycket Ing-Marie för din underbara recension! Vi är mycket glada över att ni haft en trivsam vistelse här på hotellet och att ni uppskattat oss som personal. Vi hoppas att få se mer av er och ni är mycket välkomna åter. Ta hand om er!

Omdömet skrevs 5 december 2020

Ett riktigt mysigt ställe mitt i Eslöv. Fina rum med fantastiska sängar. Med en gigantiskt julgran på innergården, där också frukosten serveras, har man fått en fin julstämning. Ifall jag ska bo i Eslöv igen så blir det ett självklart val.

Datum för vistelsen: december 2020
Restyp: Reste i arbetet
Tack michaelstertman
Hotel Stensson, Gästservice/reception på Hotel Stensson, svarade på det här omdömetSvarade 8 december 2020

Tack så mycket för en fin recension! Vad roligt att du uppskattar vårt julpynt och att du fått en bra julkänsla hos oss. Ska du förbi Eslöv igen är du alltid välkommen till hotellet. Vi i personalen önskar dig en god jul!

Omdömet skrevs 14 oktober 2020

Bra standard på rummen, trevlig personal och placerat vid stora torget i Eslöv. Hotellet har en "grandios" air från svunna tider.
Frukost var fin med tanke på att det var corona-tider och ett mindre antal gäster.

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack tommya2013
Hotel Stensson, Gästservice/reception på Hotel Stensson, svarade på det här omdömetSvarade 22 oktober 2020

Tack för din recension och vi hoppas att du var nöjd med din vistelse!
Vi hoppas att få se mer av er här på Hotel Stensson!

Omdömet skrevs 11 oktober 2020

Fantastiskt, fräscht och fint hotell. Trevlig personal, god frukost, sköna sängar och tofflor och morgonrock. Kändes lyxigt! Ett tips till hotellet: köp gärna in lite bättre toalettpapper, en liten detalj som kan göra så mycket. Rekommenderas varmt!

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack matsh712

Tack för en fantastisk recension!

Vi tar emot din positiva kritik och ska även kolla på andra alternativ för toalettpapper! Tack för du hjälper oss förbättras och växa. Välkommen åter!