Kostnadsfri avbokning till den 21-07-31
Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Omdömet skrevs 25 januari 2021

Så rent och fint hotell med en underbar personal som var väldigt hjälpsam och tillmötesgående. Vi bodde i ett dubbelrum som hade en mycket skön dubbelsäng. Vi sov väldigt gott där. Frukosten var mycket fräsch och mannen som skötte servicen där var mycket trevlig och seviceminded.

Datum för vistelsen: januari 2021
Tack Immipimmi
Hotel Stensson, Gästservice/reception på Hotel Stensson, svarade på det här omdömetSvarade 2 februari 2021

Tack så mycket Ing-Marie för din underbara recension! Vi är mycket glada över att ni haft en trivsam vistelse här på hotellet och att ni uppskattat oss som personal. Vi hoppas att få se mer av er och ni är mycket välkomna åter. Ta hand om er!

Omdömet skrevs 5 december 2020

Ett riktigt mysigt ställe mitt i Eslöv. Fina rum med fantastiska sängar. Med en gigantiskt julgran på innergården, där också frukosten serveras, har man fått en fin julstämning. Ifall jag ska bo i Eslöv igen så blir det ett självklart val.

Datum för vistelsen: december 2020
Restyp: Reste i arbetet
Tack michaelstertman
Hotel Stensson, Gästservice/reception på Hotel Stensson, svarade på det här omdömetSvarade 8 december 2020

Tack så mycket för en fin recension! Vad roligt att du uppskattar vårt julpynt och att du fått en bra julkänsla hos oss. Ska du förbi Eslöv igen är du alltid välkommen till hotellet. Vi i personalen önskar dig en god jul!

Omdömet skrevs 14 oktober 2020

Bra standard på rummen, trevlig personal och placerat vid stora torget i Eslöv. Hotellet har en "grandios" air från svunna tider.
Frukost var fin med tanke på att det var corona-tider och ett mindre antal gäster.

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack tommya2013
Hotel Stensson, Gästservice/reception på Hotel Stensson, svarade på det här omdömetSvarade 22 oktober 2020

Tack för din recension och vi hoppas att du var nöjd med din vistelse!
Vi hoppas att få se mer av er här på Hotel Stensson!

Omdömet skrevs 11 oktober 2020

Fantastiskt, fräscht och fint hotell. Trevlig personal, god frukost, sköna sängar och tofflor och morgonrock. Kändes lyxigt! Ett tips till hotellet: köp gärna in lite bättre toalettpapper, en liten detalj som kan göra så mycket. Rekommenderas varmt!

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack matsh712

Tack för en fantastisk recension!

Vi tar emot din positiva kritik och ska även kolla på andra alternativ för toalettpapper! Tack för du hjälper oss förbättras och växa. Välkommen åter!

Omdömet skrevs 9 oktober 2020

Bra rum, trevlig personal och god frukost! Sängarna är värt ett besök i sig. Jag fick turen att få ett rum med Jensens fina kontinentalsäng. Förstod att man kan köpa denna säng hos Blomsterbergs sängar, ska definitivt åka dit och prova ut min egen säng.

Datum för vistelsen: september 2020
Tack Dennis_A_Andersson

Tack Dennis!
Vi är glada att du är glad och du är mer än välkommen åter till oss. Jag tycker du gör helt rätt att kolla ut en säng till dig själv, sömnen och sängarna är prio ett för oss!