Otroligt fint hotell, extremt trevlig personal och god frukost!
Rummen var fina och sängarna var så sköna!
Ända minuset var att de inte fanns något ”stopp” för vattnet i duschen. Rann ut över hela badrumsgolvet .

Tack winisen
Hotel Stensson, Gästservice/reception på Hotel Stensson, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Tack för att du berättar detta för oss så vi har chansen att utvecklas! Detta är ett pågående projekt och vi håller på med en åtgärd till problemet! Tack för din fina recension. Hoppas vi ses igen!

Saga i recentionen

Fantastiskt på alla sätt. Vi var supernöjda, väldigt trevlig och hjälpsam personal. Rummen var väldigt fräscha och läget är 10/10 med nära till både förbindelser och centrala stan. Hit kommer man gärna tillbaka!

Tack Jonasbeason31
Hotel Stensson, Gästservice/reception på Hotel Stensson, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Hejsan Jonas!

Tack för den underbara feedbacken! Vad roligt att ni varit så nöjd med er vistelse och vi hoppas verkligen att du besöker oss fler gånger i framtiden!

Saga i receptionen

Fint renoverat rum. Totalt tyst med rum mot innergård. Med mycket bra säng råkade jag försova mig! Trevlig personal. Frukosten serverades i den ljusa och luftiga innergården. Perfekt parkering i det mindre garaget med hiss.

Tack henricj2020

Tack Henric!

Otur att försova sig men med god anledning! Letar du någonsin efter säng är det bara att höra av sig till mig! Vi är glada över att du trivts på hotellet och önskar dig en trevlig helg samt att du är välkommen tillbaka!

Saga i receptionen

Fantastisk service och sköna sängar
Rymliga nyrenoverade rum.
Sängen höll högsta klass. Nästa gång ska jag prova en höj och sänkbar säng.
Fint atrium där frukosten serverades.
Lite varmt då Skåne bjöd på sommarvärme.

Restyp: Reste i arbetet
Tack gustavc547

Tack så mycket Gustav!

Vi har satsat på våra sängar och alla sängarna på hotellet är från några av Sveriges bästa sängmärken! Behöver du någonsin köpa säng är det bara att höra av dig till mig så hjälper jag er mer än gärna!
Vi önskar att få se er igen!

Saga i receptionen

Saknade ingenting. Trevligt och personligt bemötande. Hjälpte mig i allt jag frågade om. Bra läge. Kanske lite trångt i garaget om man som jag har en minibus (Chrysler Grand Voyager). Att det inte var bemannat efter 19.00 har Hotellet löst mycket enkelt.

Restyp: Reste i arbetet
Tack 229bo

Tack så mycket för din fina recension! Ska se till att informera mer ingående om garagets storlek i framtiden men vi på hotellet är mycket glada över att ni är nöjda!
Välkommen åter!