Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Omdömet skrevs 8 september 2019 från mobil enhet

Mycket prisvärt, trevligt Hotel. Bra standard på rummen trevlig och lyhörd personal. Nyöppnat efter stor renovering, ambitiös ny ägare som kommer att göra detta till ett Hotel att räkna med. 10 minuters restid till Lund 25 minuter till Malmö. Ett bra alternativ till dig som vill ha det lite lugnare, nära till ett flertal restauranger, caféer och barer.

Datum för vistelsen: september 2019
Restyp: Reste ensam
Tack kebbe69
Omdömet skrevs 4 september 2019

Överraskande bra, kom till ett helt nyrenoverat hotell i toppskick, riktigt bra service och trevlig personal, rummet var stort och välutrustat kan verkligen rekommenderas, centralt beläget och bra parkeringsmöjligheter.

Datum för vistelsen: september 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack 87matss
Omdömet skrevs 17 januari 2021

Datum för vistelsen: januari 2021
Hotel Stensson, Gästservice/reception på Hotel Stensson, svarade på det här omdömetSvarade 24 januari 2021

Omdömet skrevs 2 september 2020

Datum för vistelsen: augusti 2020
Hotel Stensson, Gästservice/reception på Hotel Stensson, svarade på det här omdömetSvarade 3 september 2020

Omdömet skrevs 23 februari 2020

Datum för vistelsen: februari 2020
henricb2013, Hotelldirektör på Hotel Stensson, svarade på det här omdömetSvarade 24 februari 2020