Öppet i dag: 10:00 - 20:00
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Moderna butiker !

Ett av Stockholms största shoppingcentra ! Kläder -mat och restauranger -cafeer -skoaffärer ... läs mer

Omdömet skrevs 19 juli 2020
Erling G
Viimsi, Estland
Modernt shopping center

Medelstort shopping center m stor friparkering. Flera festauranger med olika inriktningar ... läs mer

Omdömet skrevs 5 november 2019
ulla-märtha c
från mobil enhet
Läs alla 94 omdömen

Omdömet skrevs 7 juni 2017 från mobil enhet

Liten galleria med det bästa man behöver om man är i närheten eller ska till Bromma flygplats senare. Brukar vara lugnt med folk

Datum för upplevelsen: februari 2017
Tack 804mariez
Omdömet skrevs 25 maj 2017

Bromma Blocks är inte så stort, men överblickbart. Finns bra parkering både garage- och uteparkering. Förvånansvärt lite folk på vardagarna utom i Food Courten.
Butiksutbudet är tämligen standardiserat. Clas Ohlson drar alltid folk.
Närheten till Systembolaget, Coop Forum och flera andra kedjors stora butiker är ett plus.

Datum för upplevelsen: maj 2017
Tack KeMia49
Omdömet skrevs 14 maj 2017 från mobil enhet

Sen Bromma blocks öppnade så har vi varit här regelbundet. Lätt att parkera, bra utbud av butiker (men inte mycket olika alternativ). En lagom stor shopping galleria med lagom mycket butiker. Ett enkelt lekrum, bra med toaletter, mat och fik.

Datum för upplevelsen: maj 2017
Tack elin8
Omdömet skrevs 6 maj 2017 från mobil enhet

Serverar husmanskost lunch med bra kvalite. Mycket nöjd med vad jag åt och miljön är fräsch. Saladsbordet kunde se och innehålla lite roligare grejer men totalt får stället en fyra i betyg. Återkommer säkert för lunch i framtiden.

Datum för upplevelsen: oktober 2016
Tack vfors
Omdömet skrevs 1 maj 2017 från mobil enhet

Bromma blocks är generellt helt ok för lunch. Bra utbud av lunchrestauranger. Ingen är toppklass men alla funkar bra.

Datum för upplevelsen: mars 2017
Tack ErikH642