Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Bokade med secretescapes och vi hade väl inte så höga förväntningar men oj vad positivt överraskade vi blev. Vi hade uppgraderat till superiorrum och det var väldigt rent och fräscht. Sängarna och lakanen var gudomliga och det var alldeles tyst.
Trerätters middag som smakade fantastiskt och ett utmärkt vinpaket till. Att vi sedan hade glädjen att få så fin service gjorde att allt kändes perfekt. Vi fick besöka champagnekällaren och prova mycket bra drycker. Vi avslutade kvällen med biljard, och kan bara säga att det här var ett toppenställe.

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack gabriellar18
Ulfsunda_Slott, Front Office Manager på Ulfsunda slott, svarade på det här omdömetSvarade 4 februari 2020

Hej Gabriella,
Stort tack för din fina feedback. Vi blir så glada av att läsa hur bra ni hade det hos oss och hur ni fick en sådan positiv överraskning!

Vi hoppas att vi får möjligheten att välkomna er tillbaka till oss snart igen.

Vänligen receptionen

Omdömet skrevs 18 december 2019

Det bästa var att det går snabbt att ta sig gill Ulfsunda slott med kollekivtrafiken. Det är väldigt trevlig personal och jag tycker det är skönt med lugn och ro och att det inte finns så mycket att göra. De hade kunnat valt en annan musik i Musikrummet istället för house/de vanligaste låtarna från radio. Lite mer klassiskt eller lugnare instrumentell musik hade passat bättre till interiören.

Datum för vistelsen: december 2019
1  Tack LivijaB1234
Ulfsunda_Slott, Front Office Manager på Ulfsunda slott, svarade på det här omdömetSvarade 18 januari 2020

Hej LivijaB1234,

Tack för din feedback och varmt välkomna tillbaka.

Vänligen receptionen.

Omdömet skrevs 29 november 2019

Vilket underbart ställe, återkommer gärna med min man eller varför inte ta med ett par vänner och boka champagneprovning Innan dess vill jag prova en spa-behandling.
Kan man inte övernatta så ta ett glas vin i någon av slottssalarna

Tack Axel666Bajen
Ulfsunda_Slott, Front Office Manager på Ulfsunda slott, svarade på det här omdömetSvarade 1 december 2019

Hej,

Wow! Vilken feedback. Tack och varmt välkomna tillbaka.

Vänligen receptionen.

Omdömet skrevs 17 november 2019

Unikt och avslappnat tillhåll med fördelaktigt läge nära Stockholms centrala delar. Rakt igenom en mycket hög kvalitet på personal, mat, utrymmen m.m.
Spa Linaro uppskattades stort.
Vi har inget mer att önska eller tillägga !

Tack 903amandan
Ulfsunda_Slott, Front Office Manager på Ulfsunda slott, svarade på det här omdömetSvarade 19 november 2019

Hej Amanda,
stort tack för er feedback! Vi blir väldigt glada över att ni trivdes så bra hos oss och att ni inte saknade någonting.

Hoppas att vi får välkomna er tillbaka för ännu en härlig vistelse snart igen!

Vänligen,

Omdömet skrevs 11 november 2019

Härligt slott, dess atmosfär gör en lugn och avkopplad. Fina fräscha rum, bra frukost och alltid bra service. Rekommenderar detta ställe och kommer själv att besök det igen. Vi hade en kanonhelg i den bästa miljön.

Tack Sator85

Tack för er feedback!
Vad roligt att ni hade en fin vistelse hos oss. Vi blir så glada.

Hoppas att vi ses snart igen!

Vänligen,