“Middag ”

Elliots
Rankad som nr 10 av 84 Restauranger i Bromma
Kök: Svenskt
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Här är maten alltid god, personalen trevlig och inredningen mysig. Hit kommer vi flera ggr om året och mumsar i oss god måltid. Men vi saknar ”franska riddare kanelbullen” som fanns som efterrätt en gång. Den får ni gärna göra igen!!

Tack mmanse

Omdömet skrevs 25 januari 2018

Elliots är en restaurang som till sin storlek är liten - det gäller även menyn. De gånger jag har varit där har det alltid varit så att något på menyn inte finns eller är ersatt med annat. Musselsoppan verkar vara den rätt som har sin givna plats på menyn men jag tycker att även den måste förbättras en hel del för att få godkänt jämfört med andras. Köttet jag åt den här gången var varken bra eller dåligt. Sällskapet som åt samma tyckte precis likadant. Men så är det ju detta med lokalt och mysigt. Bor man i Bromma så är det klart att Elliots på Alviksvägen är väl värt ett besök. Om du väljer att äta middag på Elliots så bör du boka ditt bord först då restaurangen är rätt populär.

Tack 100donesofar
Omdömet skrevs 10 december 2017 från mobil enhet

Trevlig liten krog med omtänksam, men kanske litet ovan, personal. Elliots har dels en fast meny, dels ett antal rätter som varierar. Maten brukar vara riktigt bra, men just denna gång var huvudrätten (röding) litet trist (serverades nästan kall och utan intressantare tillbehör). Efterrätten riktigt bra däremot. Sammantaget godkänt, men Elliots kan bättre.

Tack 406tomasn
Omdömet skrevs 29 september 2017

God vällagad mat. Perfekt ha med barn till då de hade ett bord i angränsande rum med lite pennor etc. Avslappnat. Hit vill man gå igen.

Tack Annsofi G
Omdömet skrevs 6 september 2017

Väldigt mysig restaurang. God mat och väldigt trevlig personal som lovordar ägarna och att de trivs så bra att jobba där.

Tack Göran N

Resenärer som tittade på Elliots tittade också på

Bromma, Stockholms län

Besökt Elliots? Berätta vad du tyckte!