“Mysig pizzeria”

Rankad som nr 6 av 88 Restauranger i Bromma
Kök: Italienskt
Område: Alvik
Område: Alvik

Trevlig pizzeria som levererar både atmosfär och pizzor av god kvalitet. Även pastorna håller bra standard, medan entrecoten kanske inte var världsklass. Samtliga i sällskapet var nöjda med både mat och service.

Tack 349andersd

Omdömet skrevs 18 september 2020

Al Caminetto är en av Brommas bästa restauranger. Här serveras dagens rätt, middag av finare slaget på kvällen eller mot beställning.
Restaurangen har genom åren hållit fast vid sin italienska stil även om de har en stor matsedel. fungerar bra och personalen är alltid hjälpsam. Restaurangen har också en bra uteservering.

Tack Göran H
Omdömet skrevs 15 september 2020

Bästa Pizza, mycket att välja olika rätter etc. Jätte trevlig persona.l Jätte trivsamt samt trevlig ställe. Tackar.

Tack V3505MIsandram
Omdömet skrevs 10 juli 2020

Mysig pizzeria, finns även jättetrevlig uteplats. Trevlig och välkomnande servitris. Vi var två personer som gick dit för att äta middag. Eftersom det finns vedugn så valde vi att beställa pizzor: Formaggi Di Parma med olika ostar, salladsblad och prosciutto crudo. Al Caminetto med oxfilé, grillad paprika och champinjoner. Till Al Caminetton fick man en liten skål med fantastiskt god bearnaisesås. På båda pizzorna fanns det MYCKET ost! Jättegoda pizzor! Pizzorna kostar ca 110-150 kr.

Datum för besöket: juli 2020
Tack storasysterhelena
Omdömet skrevs 9 juli 2020 från mobil enhet

Andra gången på stället då vi bor på hotellet i närheten. Åt denna gång en frutti de mare-pizza och tycker den var lite slabbig sån kunde skippat de gröna musslorna. Nästa gång blir det annan pizza.

Överlag väldigt goa pizzor och kommer definitivt besöka igen

Datum för besöket: juli 2020
Tack marcusf294

Resenärer som tittade på Al Caminetto tittade också på

Bromma, Stockholms län

Bromma, Stockholms län

Besökt Al Caminetto? Berätta vad du tyckte!