Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Booking.com94 US$
Official Hotel84 US$
eDreams94 US$
Travelocity75 US$
Orbitz.com75 US$
Omdömet skrevs 5 oktober 2020

Ett bra hotell med närhet till det du behöver för en resa där bilen ska vila. Närhet till tunnelbanan, buss och natur i närliggande miljö. Lungt trots en mycket trafikerad väg strax utanför. Det var lungt och skönt i rummet.

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack hrodda234515
Michaela S, Guest Services / Front Office på First Hotel Brommaplan, svarade på det här omdömetSvarade 6 oktober 2020

Hej hrodda234515,

Tack för att du tagit dig tid att ge oss ett omdöme på vistelsen hos oss.
Vi är glada att höra att du fick en lugn och skön vistelse hos oss och gillar området med närheten till natur.
Vi ser fram emot att få välkomna dig tillbaka igen.
Vänliga hälsningar, Michaela.

Omdömet skrevs 9 september 2020

Supernöjd av ankomsten, rummet och sängen. Tråkig frukost och lite otrevlig morgon personal,var roligare att se sur ut och röka. Men i övrigt nöjd och kommer högt troligt att besöka igen. Man kan ju inte hänga läpp p.g.a en tråkig personal.

Datum för vistelsen: september 2020
Tack traffsandra
Michaela S, Guest Services / Front Office på First Hotel Brommaplan, svarade på det här omdömetSvarade 2 oktober 2020

Hej traffsandra,
Tack för att du tagit dig tid att ge oss ett omdöme på vistelsen hos oss.
Vi är glada att höra att du trivdes med rum och sov gott i sängen.
Vi uppskattar feedback gällande frukosten och personalen, självklart ska all personal hålla samma servicestandard.
Än en gång tack för din vistelse.
Vi önskar en fortsatt bra höst och välkommen tillbaka snart igen.

Omdömet skrevs 30 augusti 2020

Service på högsta nivå. Blev t o m uppringd på ankomstdagen av receptionisten som ville säkerställa att jag hittade dit. Det har aldrig nåt Hotel gjort för mig förut! Kommer gärna och bor där många gånger igen! Rekommenderas!

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack sgronl502730

Hej Stefan,
Tack för att du tagit dig tid att ge oss ett omdöme på vistelsen.
Härligt att höra att du trivdes så bra och ett extra tack från mig som ringde till dig för de fina orden.
Vi är superglada att se att du kommer tillbaka.
Vi ses snart igen.

Omdömet skrevs 23 juni 2020 från mobil enhet

Rent och fräscht.
Stor TV, inte så många kanaler, men tack vare bra upphängning med "svängarm" så är det enkelt att nå t.ex. HDMI ingång
för streaming.

Sommartid blir temperaturen hög i rummet. Det finns golvfläkt som fungerar bra men det finns ett kylskåp som alstrar värme som ett element. Det går att dra ur sladden.

Badrummet mycket bra. Duschvägg istället för draperi och mycket bra duschmunstycke med 3 olika lägen.

Frukost är just nu anpassad efter omständigheterna med bl.a. färdiga smörgåsarna som är inpaclade.

Bra läge vid Brommaplan och prisvärt för att vara Stockholm.

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack Johan_S_SWE
Michaela_First, Front Office på First Hotel Brommaplan, svarade på det här omdömetSvarade 29 juni 2020

Hej Johan_S_SWE,

Tusen tack för att du tagit dig tid att ge oss ett omdöme på vistelsen.
Vi uppskattar verkligen att du berättar om din upplevelse och vi är glada att du trivdes bra i rummet med både badrum, rum och TV samt att du fick bra valuta för pengarna.
Precis som du nämner så blir det varmt även inne i hotellet när det är 25-30 grader dygnet runt ute, vi ser till att alla gäster som vill får fläkt.

Vi ser fram emot att få välkomna dig igen.
Ha en fortsatt bra sommar.

Omdömet skrevs 23 mars 2020

Små men mysiga rum, rent o snyggt o sparsmakad. En fantastisk frukostbuffé. Slår många stora hotell på fingrarna. Kommer garanterat återkomma till detta Hotell. Parkeringsmöjligheter precis runt hörnet ett stort plus.

Datum för vistelsen: mars 2020
  • Restyp: Reste ensam
Tack 37x1r6v00j
Michaela_First, Front Office på First Hotel Brommaplan, svarade på det här omdömetSvarade 24 mars 2020

Hej 37x1r6v00j,
Tusen tack för att du ger oss en inblick i vistelsen.
Vi är så glada att höra att du trivdes så bra med rummet och extra kul att du gillar vår frukost.
Vi ser fram emot att få välkomna dig snart igen!
Vänliga hälsningar, Michaela.