Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Tripadvisor106 US$
Orbitz.com
Expedia.com106 US$
Travelocity106 US$
Trip.com111 US$
Omdömet skrevs 1 maj 2021

Otroget bra service och personal som verkligen bryr sig om sina gäster!
Jag vaknade upp med kristallsjukan, och trots att dem egentligen inte erbjuder room service så gjorde dem ett undantag för mig. Dem kom upp med en jättefin frukostbricka! Tusen tack! Rekommenderar er till alla jag känner! :)

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack 687kamillas
Christina Hamrin, Hotelldirektör på Mornington Hotel Stockholm Bromma, svarade på det här omdömetSvarade 7 maj 2021

Stort tack för att du delar med dig av detta! Det betyder jättemycket för oss.
Vi hoppas att du mår bättre nu och att vi snart får se dig på hotellet igen.
Varmaste hälsningar från alla i personalen.

Christina Hamrin,
Platschef

Omdömet skrevs 24 mars 2020

Rent, snyggt och trevligt hotell med bra parkering. Familjär och fantastisk service i restaurangen.
Kan varmt rekommendera detta hotell till er som reser med barn.
Pizzan smakade som om man var på plats i Italien.

Tack ybarom
chham20, General Manager på Mornington Hotel Stockholm Bromma, svarade på det här omdömetSvarade 27 mars 2020

Tack för att du och din familj valt att bo hos oss och tack för att du tar dig tid att skriva. Det uppskattar vi väldigt mycket. Hoppas att vi snart får se er på hotellet igen. Varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs 24 mars 2020

Jag och min kollega bodde här över en helg i samband med skola. Det rummet vi hade bokat var under renovering så vi fick ett familjerum, ett ganska litet rum med våningssäng som knakade och var obekväm.
Ena sänglampan funkade inte, vi fick skruva ur lampan för att den skulle släckas, tv kontrollen funkade inte, duschen var trasig så precis allt i hela badrummet blev blött när man startade den.
När vi kom till frukosten för vår frukost påse (buffén var bortplockad pga Corona) så gick vi förbi personalen som inte tittade på oss, efter ett tag frågade dem om vi behövde hjälp med något - vi var helt ensamma i restaurangen, kanske inte så svårt att lista ut att det var för frukost vi var där... dålig service. Frukosten var under all kritik, hårda gamla bröd, gamla överkokta ägg, äcklig fruktsallad, ostbitar som var 1cm tjocka - kasst.
När det är Corona tider och hotellet går på knäna så är det ganska enkelt att se till att dem enstaka gäster man har får det fantastiskt - ge oss ett bättre rum än ett sämre, ge oss en magisk frukostpåse, ge oss topp service, ge oss det extra lilla som gör att gäster blir nöjda. Vi kommer absolut inte bo där igen trots att det var lägligt med skolan som låg i samma hus.

1  Tack Helena H
chham20, Chef på Mornington Hotel Stockholm Bromma, svarade på det här omdömetSvarade 24 mars 2020

Hej Helena!
Jag har idag sökt dig för att få veta mer om din och din kollegas vistelse hos oss. Det du beskriver är ju ett rum som långt ifrån håller måttet, det håller jag till fullo med dig om. Jag har själv inspekterat det idag.
Jag vill väldigt gärna komma i kontakt med dig. Tacksam om du hör av dig på mitt telefonnummer: 08-50733204.

Med vänlig hälsning,

Omdömet skrevs 10 mars 2020 från mobil enhet

Ett mycket trevligt och prisvärt hotell! Det ligger lite avsides kan tyckas, men det var inga bekymmer att ta sig dit. Tunnelbana till Solna centrum och buss 176/177 till hotellet

Ligger väldigt nära Bromma flygplats och tvärbanan ligger några hundra meter bort. Köpcenter ligger snett över gatan dock inga klädaffärer.

Bokar du rum via deras hemsida får du 100 kr rabatt på deras a la cart Vi åt på hotellet två kvällar och det var mycket god mat Rekommenderar varmt både deras pizzor och räkmackan

Det var inte svårt att åka kollektivt till sevärdheter! Vi åkte både till Naturhistoriska museet och Friends arena utan några som helt krångligheter.

Mycket serviceinriktad personal och frukosten var riktigt bra! Det finns inlines, rullskridskor att hyra. Bakom hotellet låg en godisaffär och ett Laserdome center!

Vi rekommenderar varmt detta hotell!

Tack chrille73
christinahamrin, General Manager på Mornington Hotel Stockholm Bromma, svarade på det här omdömetSvarade 12 mars 2020

Vi är så glada att ni hade en sån fin mellohelg hos oss. Tack för att du tar dig tid att skriva. Det uppskattar vi väldigt mycket!
Så trevligt att vi fick träffa ert stora sällskap i restaurangen båda kvällarna och vi är glada att ni alla, stora som små, fann så mycket gott på vår meny.
Ja, det är verkligen lätt att ta sig över hela Stockholm härifrån. Fantastiskt att ni fick uppleva det!

Hoppas att vi snart får välkomna er tillbaka till hotellet och till Stockholm.

Omdömet skrevs 31 januari 2020

Trevligt hotell. Var där på konferens. Prisvärt och trevligt. Lätt att hitta, bra parkering och helt ok mat. Rekommenderas för konferens. Personalen var mycket tillmötesgående. Åker gärna tillbaka igen.

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack gunillarundqvist
christinahamrin, Manager på Mornington Hotel Stockholm Bromma, svarade på det här omdömetSvarade 3 februari 2020

Hej Gunilla!

Jättrevligt att ha dig här hos oss. Vi är väldigt glada för det och att du tagit dig tid att skriva. Vi hoppas får välkomna dig tillbaka snart. Vi lyssnar mer gärna på önskemål om hur ni önskar ha maten annorlunda nästa gång.

Christina - Platschef