“Helt okej kebab och trevlig man i kassan”
Omdöme om Bromma Kebab

Bromma Kebab
Rankad som nr 51 av 79 Restauranger i Bromma
Kök: Snabbmat
Omdömet skrevs 25 juni 2018

Helt okej kebab! Fräscht och gott. Så även inredningen.
Ser inte så kul ut utifrån (parkeringen) men trevligt när man väl är därinne.
En (två?) fin vägg på det tjusiga i Istanbul på väggen där som är ett nöje att se på.

Tack Nea M

Omdömet skrevs 20 april 2018 från mobil enhet

Vi brukar vara där ofta, många känner till den. Trevlig personal och fin mat, ett bra val för alla som vill käka kebab i närheten.

Tack Sotiria09
Omdömet skrevs 1 mars 2018 från mobil enhet

Vid Bromma Blocks ligger Bromma Kebab. Bra kvalite på kebaben (god) och snabb hantering/service. Enkel meny med olika kebab-, hamburger- och kebabrätter.

Tack Anders386
Omdömet skrevs 23 februari 2018

Serverades ett i mitt tycke torrt kött. I övrigt menyer som överensstämmer med liknande faciliteter.

Tack Stefan S
Omdömet skrevs 20 februari 2018 från mobil enhet

Inget hembakt bröd...
Lite kött...
Dåligt blandat, all sås på toppen och en köttklump i botten....
Hårda klumpar i köttet...
Och dessutom dyrt!!!

Aldrig mer!

Tack Robban F

Resenärer som tittade på Bromma Kebab tittade också på

Bromma, Stockholms län

Besökt Bromma Kebab? Berätta vad du tyckte!