Omdömet skrevs 7 december 2019

Var en mycket positiv vistelse. Sov väldigt bra i sängarna. Inget oljud utifrån trots flygplatsen bredvid och vägen utanför fönstret. Trevlig frukost med mycket att välja på. Bra service och hjälp från personalen.

Datum för vistelsen: december 2019
1  Tack Madelenevarmland
Lasse L, General Manager på Best Western Plus Sthlm Bromma, svarade på det här omdömetSvarade 9 december 2019

Tack för det och kul att höra, varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs 12 november 2019

Ett rent och Trevligt och väldigt bra läge på hotellet om man reser via Bromma Flygplats. Tycker om att det är soffgrupper på nästan alla våningar och på två våningar finns det även möjlighet till kaffe eller The alla dygnets timmar.

1  Tack patriklindstrom
Lasse L, Hotelldirektör på Best Western Plus Sthlm Bromma, svarade på det här omdömetSvarade 13 november 2019

Tack för det och varmt välkommen åter!

Omdömet skrevs 12 november 2019

Toppenhotell för mig som reser. Snabb in/utcheckning och lätt att få bord i restaurangen (där det för övrigt gick väldigt snabbt att både beställa och betala. Rummet jag fick var litet, men räcker gott och väl för mig när jag är ensam och bara spenderar en natt. Modernt och fräscht badrum.

1  Tack jerrybelin
Lasse L, Hotelldirektör på Best Western Plus Sthlm Bromma, svarade på det här omdömetSvarade 14 november 2019

Underbart att höra, tack så mycket för din fina återkoppling och varmt välkommen åter!

Omdömet skrevs 11 november 2019

Prisvärt supergod frukost, enkelt att ta sig till city rent och fräscht
Supersköna sängar
Tillgång till te och kaffe när du vill
Tyst och lugnt
Något lyhört men inget som störde
Kommer absolut tillbaka

Tack camillalinqvist
Lasse L, Hotelldirektör på Best Western Plus Sthlm Bromma, svarade på det här omdömetSvarade 12 november 2019

Vad härligt att höra och varmt välkommen åter!

Omdömet skrevs 8 november 2019 från mobil enhet

Hotellet var Jättefint.rummet var rent och snyggt och jättetyst, sängarna var sköna, och en suverän frukostbuffé allt var fräscht upplagt och jättegott,Och personalen var servicemind, kan jag varmt rekommendera, kommer bo där igen.

Tack Åsa A
Lasse L, General Manager på Best Western Plus Sthlm Bromma, svarade på det här omdömetSvarade 10 november 2019

Vad härligt att läsa och ni är så välkomna åter!