Kostnadsfri avbokning till den 21-03-19
Boka nu, betala på plats
Trip.com
SPARA 15 US$
eDreams116 US$
Hurb119 US$
Omdömet skrevs 4 september 2019 från mobil enhet

Det bästa som kan sägas om Brommavik hotell är att det var rent! I övrigt en katastrof med den beteckning de har! Ingen bar (endast ett pytte urval av små flaskor som går att köpa i receptionen), fransiga handdukar, en väldigt liten frukost. Som grädde på moset en ganska oengagerad personal.

Datum för vistelsen: september 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack evamornasbergmark
brommavik, Kundansvarig på Brommavik Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 17 september 2019

Kära gäst,

Tack för din feedback och positiva kommentar om städningen. Däremot är vi besvikna att vi inte uppfyllde den standard som förväntats. Vi tar alla recensioner till största intresse för omgående förbättringar. Välkommen åter / Gäst relationer

Omdömet skrevs 4 juni 2019 från mobil enhet

Hotellet är helt ok så länge som man inte får ett rum utan fönster. Ok frukost. Städningen är bra. Läget nära Sundbybergs centrum är bra. Man behöver bara gå över bälstabron för att komma dit. Det är även gångavstånd till Solvalla.

Datum för vistelsen: maj 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack Adventure682875
brommavik, Kundansvarig på Brommavik Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 10 juni 2019

Kära gäst,

Tack för att du delar din trevliga feedback. Det glädjer oss att läsa att du hade en trivsam vistelse. Rummet reflekterar alltid budgeten. Välkommen åter. Med vänliga hälsningar /Lisa

Omdömet skrevs 2 juni 2019

Gratis parkering låter ju bra men det var inte många platser så det var oftast fullt.
Sköna sängar. Städning var bra.
Ok frukost men vissa saker tog slut om man kom sista timmen.
Man får vad man betalar för :)

Datum för vistelsen: maj 2019
1  Tack annR4297RE

Kära annR4297RW,,

Vi är glada att du delade med dig dina aspekter om din senaste vistelse hos oss. Alla kommentarer är till stort intresse och vi hoppas att ni besöker oss igen. Parkering finns till mån av plats. Önskar dig en fortsatt trevlig dag. Hälsnignar /Brommavik Hotell

Omdömet skrevs 15 februari 2019 från mobil enhet

Hotellet känns lite som hämtat från 1800-talet. Men det är sköna sängar och tjocka handdukar. Frukosten är kanske lite mindre men allt man behöver finns. Nära till både brommaflygplats och sundbybergcentrum.

Datum för vistelsen: januari 2019
Restyp: Reste ensam
Tack 776evelinaj
brommavik, Kundansvarig på Brommavik Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 21 februari 2019

Kära gäst,

Tack för att du delar din trevliga feedback. Det är glädjande att läsa att du var nöjd med din hotell upplevelse, särskilt platsen och bekvämligeheten. Vi hoppas att vi ses igen. Med vänlgia hälnsignar /Lisa

Omdömet skrevs 26 januari 2019

Mycket trevligt som ligger på gångavstånd från Bromma Flygplats, Jättefina rum i gammal stil. Nära till Sundbyberg centrum, Lugnt område, Bra frukost, Jättetrevlig personal. Finns kaffe på rummen. Möjlighet till enklare måltid på kvällen

Rumstips: Finns många bra rum
Datum för vistelsen: januari 2019
Tack Tozzi_Beamish
brommavik, Kundansvarig på Brommavik Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 6 februari 2019

Hej, Tack för din recension och vi är glada att du trivdes här och vårat mål är att alltid ge en utmärkt gästupplevelse och det är kommentarer som dina som validerar våra ansträngningar. Välkommen åter. Vänliga hälsningar Lisa - Gäst relationer