Trip.com
Travelocity
Orbitz.com
Expedia.com120 US$
Omdömet skrevs 17 maj 2021

Bor här ofta då hotellet ligger bra till för mig. Rummen börjar dock bli ganska slitna och skulle må bra av en renovering. Det är lätt att ta sig till hotellet med bil men parkeringssystemet som gäller är borde kunna vara bättre att betala för ett helt dygn och sedan inte ens vara säker på att platsen finns kvar när man varit iväg en runda är inte bra. Ett parkeringssystem där man kunde boka kortare tider också vore något att önska.

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack C2399LZkennethm
Susanne Gravander, Other på Scandic Alvik, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Hej, och tusen tack för att du tagit dig tid att skriva en recension!

Vi tar till oss av och uppskattar din feedback. När det gäller parkeringen, så är du garanterad en plats när du betalar för ett helt dygn, även om det kanske inte är exakt samma plats som är ledig när du kommer tillbaka efter en kortare utflykt. Om du får problem med parkeringen, är det bara att säga till i receptionen så hjälper vi till.

Hoppas vi får se dig här snart igen. Varmt välkommen tillbaka!

Bästa hälsningar
Susanne, Guest Relations

Omdömet skrevs 10 maj 2021

Ett mycket bra intryck vid vårt första besök
Kommer tillbaka vid nästa besök i ”stan”
Krackelerar handfat bör bytas ut snarast för imagen skull
Frukost skall ätas innan 09.30
Fruktkorgen bör ha fler alt av frukter

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack Christer1043

Hej Christer,

Tusen tack för den fina recensionen!

Vi noterar dina kommentarer angående handfatet och frukten och tar det med oss i vårt arbete med att förbättra upplevelsen för våra gäster.

Så kul att ni vill komma tillbaka. Varmt välkomna!

Bästa hälsningar
Susanne, Guest Relations

Omdömet skrevs 20 april 2021

Var där med min pojkvän på min födelsedag vilket kvinnan i receptionen noterade och gav oss ett extra fint rum med utsikt utan att jag bad om det, väldigt uppskattat och det är en av anledningarna till att jag ofta väljer Alvik. Nära till tunnelbanan och man kommer till ända till söder utan att behöva byta linje osv. Rekommenderar!

Datum för vistelsen: april 2021
Tack H_Johansson_C
Linnea Lundström, Other på Scandic Alvik, svarade på det här omdömetSvarade 21 april 2021

Hej,

Wow 5 stjärnor till oss! Tack så mycket.
Vad härligt att höra att du och din pojkvän hade en fin vistelse hos oss under firandet av din födelsedag.
Extra roligt att du uppmärksammar våra underbara medarbetare och den service dom levererat.

Varmt välkommen tillbaka.

Linnea Lundström
Hotellchef

Omdömet skrevs 12 april 2021

Datum för vistelsen: april 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Linnea Lundström, Other på Scandic Alvik, svarade på det här omdömetSvarade 13 april 2021

Omdömet skrevs 15 mars 2021

Alltid utmärkt service och trevligt bemötande från personalen! Man vet med säkerhet att man kommer känna sig välkommen och omhändertagen när man kommer dit, väldigt sällan det är något problem och händer något är det snabbt åtgärdat! Frukosten är välfylld och rutinerna fungerar bra i covid-19 tider.

Datum för vistelsen: mars 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack Martin S
Linnea Lundström, Other på Scandic Alvik, svarade på det här omdömetSvarade 17 mars 2021

Hej Martin,

Stort tack för dina fina ord om oss efter din vistelse här på Scandic Alvik.
Det gör oss så stolta när du uppmärksammar våra underbara medarbetare och den omhändertagande känslan dom ger dig.

Önskar dig en fin dag
Linnea Lundström Hotellchef