“Nej det här var inte bra”
Omdöme om Bistro Garros

Bistro Garros
Rankad som nr 25 av 85 Restauranger i Bromma
Område: Alvik
Område: Alvik

Oxfilé pasta på asiatiskt vis... smakade lite mer som barnmat på burk. Sönderkokt pasta, oxfilén smakade högrev och såg ut som högrev. Smakade inte asiatiskt bara fett och smaklöst. Bara att slänga maten

Datum för besöket: september 2020
Tack 456karolinar

Omdömet skrevs 21 mars 2020

Alviks bästa lunch! Alltid kötträtt, fisk och veggoalternativ. Dagens soppa, rikligt salladsbord, smör och bröd och alltid en liten dessert! Allt för bara 105 kr.
Ibland och ganska ofta riktigt fint kött som oxfile, flakstek, innanlår och liknande. Rikliga portioner också.
Litet stojjig lokal precis vid lunchti,,en, litet lugnare efter 13.00.
Rekommenderas!

Datum för besöket: mars 2020
Tack Sten L
Omdömet skrevs 18 oktober 2019 från mobil enhet

Supergod lunch och fräsch sallad.Även goda tillbehör,olika såser.Personalen mycket trevlig.Ett ställe jag kommer besöka igen när jag bor på Scandic bredvid.Rekommenderar denna restaurang.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack hvnettan K
Omdömet skrevs 18 oktober 2019

Här serveras enbart luncher mellan 10-14, men vilka luncher! Dagens soppa ingår alltid. Tre dagens - kött, fisk och vegetarisk, dessutom en pasta och en sallad. En god hälsoshot får du också. Salladsbord med sallad och brödet som ingår är mycket bra.

Åt igår dagens fisk - ångbad torsk, som var fantastisk.

Rekommenderas, men det är många som upptäckt denna pärla med fantastisk lunch för facila 105 kr. Kom tidigt eller sent.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Johan B
Omdömet skrevs 29 augusti 2019

Supergod fin mat med goda tillbehör! Alltid soppa, bröd och stort salladsbord. De har även catering som vi beställer till jobbet då och då. Supergoda frukostmackor!

Datum för besöket: augusti 2019
Tack KattisJ1

Resenärer som tittade på Bistro Garros tittade också på

Bromma, Stockholms län

Besökt Bistro Garros? Berätta vad du tyckte!