Omdömet skrevs 30 april 2018

Byt ut sängarna och gör om rummen till lite mer mys än en cell-känsla. Sängen var alldeles för liten och påminde om en barnsäng. Det var en torftig inredning och jag skulle inte stanna där en längre tid. Utsikten var dock fin.

• Bodde här: april 2018, reste i arbetet
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack tainaolsson
Qualitykong, Manager på Quality Hotel Grand Kongsberg, svarade på det här omdömetSvarade 15 maj 2018

Hei Taina,

Så fint at du har tatt deg tid til å legge igjen en kommentar til oss, tusen takk for det!

Det høres ut som du har bodd på et av våre standard enkeltrom. Vi har mange rom som både er større og mer velutstyrt, husk å spesifiser dette til neste gang. Vi er ei heller vanskelige underveis i oppholdet hvis du ønsker å bytte rom, ta kontakt med oss i resepsjonen så ordner vi det meste:-)

Ha en strålende uke!

Omdömet skrevs 6 april 2018 från mobil enhet

Var på tjänsteresa och passade på att prova ett av Petter Stordalen hotell. Hotellet var helt okej, bra service och mycket god frukost. Synd att spa var stängt för renovering. Ligger mitt i stan och man har nära till allt.

Bodde här: april 2018, reste i arbetet
Tack Mikael K
Qualitykong, Manager på Quality Hotel Grand Kongsberg, svarade på det här omdömetSvarade 11 april 2018

Hei Mikael,
Så fint at du legger igjen en kommentar til oss, tusen takk! Vi er lei oss for at du ikke fikk testet ut det deilige spaet vårt grunnet renovering. Det er aldri ønskelig å holde dette stengt, men innimellom trengs det små og store forbedringer. Beklager dette!

Omdömet skrevs 17 mars 2018 från mobil enhet

Va där och uppträdde på ett företagsevent!
Företaget hade bokat sviter åt bandet.
Så vad kan man säga?
Rummet va TOPP BRA!!! Maten va superb och servicen va utmärkt!
Under mina turnéer så har jag faktiskt alltid varit nöjd med Quality Hotel!
Bild på den underbara fisksoppan inkluderas...
Rekommenderas stort!!!

Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Tack Marcus F
Qualitykong, Manager på Quality Hotel Grand Kongsberg, svarade på det här omdömetSvarade 20 mars 2018

Dette er som balsam for sjelen, tusen hjertelig takk for en varm og inspirerende tilbakemelding:-)

Håper vi kan huse dere snart igjen:-)

Omdömet skrevs 11 september 2017

Bra hotell överlag men lite för lyhörda rum (det lät emellanåt som att det var min egna dörr som öppnades medans det i själva verket var grannens). Tal i korridorerna hördes väldigt tydligt in genom hotellrumsdörren.

• Bodde här: september 2017, reste i arbetet
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Mikko K
Qualitykong, Front Office Manager på Quality Hotel Grand Kongsberg, svarade på det här omdömetSvarade 20 september 2017

Hei Mikko K,

Tusen takk for dine tilbakemeldinger.
Det setter vi stor pris på :)

Håper å se deg snart tilbake hos oss.
På vegne av hele teamet her, så ønsker vi deg en flott dag.

Charlotte Odden
Front Office Manager

Omdömet skrevs 23 augusti 2017 från mobil enhet

Underbart glatt mottagande i receptionen. Hur goa tjejer som helst. Frukosten och rummet var mycket bra och allt funkade som det skulle. Börjar dock bli lite slitet och nött. Uteservering var mysigt belägen med utsikt över älven.

Bodde här: augusti 2017, reste i arbetet
Tack maxiragge
Qualitykong, Service Manager på Quality Hotel Grand Kongsberg, svarade på det här omdömetSvarade 24 augusti 2017

Tusen takk for en herlig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Vi er glade for at dere hadde et vellykket opphold her hos oss, og håper selvsagt dere snart kommer tilbake.