Braunstein - Whisky Destilleri og Bryggeri

Falkenberg, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 129 omdömen

Google
De populäraste rundturerna och aktiviteterna i och i närheten av Koege
från 97,00 US$
från 57,44 US$
från 126,77 US$
från 138,79 US$
Omdömet skrevs 8 september 2019 från mobil enhet

Mycket trevligt och bra upplägg. Kanske något mindre grupper i rundvandringen. På sista stationen på rundvandringen var det omöjligt att höra guiden för hela gruppen fick inte plats framför , fick stå på sidan inne bland tankarna och kunde inte uppfatta vad som sades. :-)

Datum för upplevelsen: september 2019
Tack Kenneth E
Omdömet skrevs 5 maj 2019 från mobil enhet

Vi kom dagen innan de skulle hålla ölfestival. Ändock tog de god tid på sig att berätta om alla sina lokala ölsorter. Vi uppfattade företaget som ett typiskt lokalt minibryggeri. Vi har hunnit pröva ett par olika ölsorter. Det fanns, om vi minns rätt, ett tiotal olika sorter. Styrkan var som våra flesta starköl. Efter en god lunch på ett av de närliggande restaurangerna så blir en avslutning med ett par öl en fin ”knorr”. Vi köpte med oss tio flaskor att avnjuta hemma.

Datum för upplevelsen: maj 2019
Tack 1943claesjm
Omdömet skrevs 23 oktober 2018

Är du i København och det minsta intresserad av god whisky eller øl rekommenderas ett besök till Køge ca 30-40 minuter med tåg söderut. I Køge-havn närmare bestämt. Där finner du Braunstein microbryggeri och destilleri.Mycket trevligt och goda produkter!

Tack joakimb307
Omdömet skrevs 15 oktober 2018

Mkt bra whisky festival. Bra utbud av whisky och väldigt trevligt lagerhusprovning. Bra priser på att prova whisky. Kommer nästa år också.

1  Tack hassehedlund59
Omdömet skrevs 15 oktober 2018

Stort utbud av olika whiskyFantastiska provningar med kunniga föredragshållareGemytlig stämning med bra värdar

Tack mikael653