Omdömet skrevs 6 augusti 2016

Hotellet påminner om min gamla skola i Stockholm, mycket betong och med en matsal.
Läget är lite "off" men eftersom du säkert har bil så gör det väl knappast något.
Men vistelsen är helt ok, bättre än i skolan ;)
Trevlig personal, bra frukost och helt ok middag. Även sängarna är helt ok.
Så...som ett övernattningställe så är det helt ok. Prismässigt så är det kanske lite dyrt men detta är ju Danmark och inget är väl direkt billigt där.

Datum för vistelsen: juli 2016
Tack nbc172
Einar K, Direktør på Best Western Plus Hotel Fredericia, svarade på det här omdömetSvarade 9 augusti 2016

Kære NBC
Mange tak for din tilbagemelding, selvom vi selvfølgelig havde håbet på, at kunne give dig en bedre oplevelse. Jeg glædes dog over, at du har nydt forplejning og servicen fra vores personale samt sovet godt i vores seng.
Vi håber at se dig igen og vil gøre hvad der står i vores magt for, at du kan give en bedømmelse, der ligger på mere end 3 ud af 5 næste gang.

Mvh.

Omdömet skrevs 7 november 2015

Ett trevligt familjehotel med bra service . Utmärkt bemötande i receptionen . En riktig dansk frukost där inget saknades . Tom danska wienerbröd som serverade varma.
Ett minus var att det luktade cigarettrök i rummet trots rökförbud på hela hotellet.

Datum för vistelsen: november 2015
Tack Mats S
Einar K, Direktør på Best Western Plus Hotel Fredericia, svarade på det här omdömetSvarade 16 november 2015

Kære Mats.
Mange tak for din tilbagemelding. Jeg er meget taknemmelig for, at du har værdsat vores hotel og personalets service. Det er selvfølgelig meget ærgerligt at gæster før dig har valgt at overtræde vores rygeforbud på værelset. Det kan jeg kun på det kraftigste beklage.
På gensyn næste gang du kommer til området.

Med venlig hilsen.
Einar Kring.

Omdömet skrevs 23 augusti 2015 från mobil enhet

Mycket bra och trevligt hotell som varmt kan rekommenderas. Centralt läge att utforska södra och centrala Jylland. Mycket trevlig och omtänksam personal som såg till att allt fungerade. Vi åker gärna tillbaka till detta hotell under våra semestrar.

Datum för vistelsen: augusti 2015
Tack Harward999
Einar K, Direktør på Best Western Plus Hotel Fredericia, svarade på det här omdömetSvarade 3 september 2015

Kære Harward
Mange tak for din tilbagemelding. Vi påskønner dine rosende ord og glæder os til at kunne byde jer velkommen på hotellet igen næste gang i besøger området.
Med venlig hilsen

Omdömet skrevs 2 augusti 2015 från mobil enhet

Ett enkelt hotell som ligger lite utanför Fredricia, väldigt lyhört och en massa barn som springer omkring.
Sängarna jätte hårda och obekväma.
Frukosten var en katastrof, allt tog slut och det tog lång tid innan det fylldes på. För mycket gäster och för lite personal så det blev mycket disk och smulor som inte plockades undan!
Trevliga små rum, dock låg vårt ut mot parkeringen.
Trevlig personal.
Bra övernattningshotell om man ska vidare, lätt att ta sig dit och därifrån

Datum för vistelsen: augusti 2015
Tack 359lenag
Einar K, Direktør på Best Western Plus Hotel Fredericia, svarade på det här omdömetSvarade 4 augusti 2015

Kære Lena.
Mange tak for din tilbagemelding. Jeg beklager at du har fundet vores seng for hård til en god nats søvn, og at der har været støj fra børn på gangene.
Vi har ellers udskiftet alle senge, netop for at give den bedste gæstekomfort.
Det glæder mig at høre, at du finder vores beliggenhed attraktiv til et stop, så vi vil bestemt gøre, hvad vi kan for at forbedre dine kritikpunkter til næste gang du skulle aflægge os et besøg.

Mvh.

Omdömet skrevs 19 september 2014

ok hotel med riktigt bra mat, bra frukost och trevlig personal , så speciellt middagen är på topp , lätt och parkera och bra läge i Fredericia, precis jämte Carlsberg bryggeriet, ingen ide att lägga till för havs utsikt ser den inte från något håll!

Datum för vistelsen: september 2014
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack Fredrik L
Einar K, Direktør på Best Western Plus Hotel Fredericia, svarade på det här omdömetSvarade 2 oktober 2014

Hej Frederik
Mange tak for din feedback. Dejligt at høre du har haft et godt ophold og synes godt om den service du har fået. Det er vi glade og taknemmelige for.
På gensyn