Omdömet skrevs 2 augusti 2015 från mobil enhet

Ett enkelt hotell som ligger lite utanför Fredricia, väldigt lyhört och en massa barn som springer omkring.
Sängarna jätte hårda och obekväma.
Frukosten var en katastrof, allt tog slut och det tog lång tid innan det fylldes på. För mycket gäster och för lite personal så det blev mycket disk och smulor som inte plockades undan!
Trevliga små rum, dock låg vårt ut mot parkeringen.
Trevlig personal.
Bra övernattningshotell om man ska vidare, lätt att ta sig dit och därifrån

Bodde här: augusti 2015, reste som ett par
Tack Lena G
Einar K, Direktør på Best Western Plus Hotel Fredericia, svarade på det här omdömetSvarade 4 augusti 2015

Kære Lena.
Mange tak for din tilbagemelding. Jeg beklager at du har fundet vores seng for hård til en god nats søvn, og at der har været støj fra børn på gangene.
Vi har ellers udskiftet alle senge, netop for at give den bedste gæstekomfort.
Det glæder mig at høre, at du finder vores beliggenhed attraktiv til et stop, så vi vil bestemt gøre, hvad vi kan for at forbedre dine kritikpunkter til næste gang du skulle aflægge os et besøg.

Mvh.

Omdömet skrevs 19 september 2014

ok hotel med riktigt bra mat, bra frukost och trevlig personal , så speciellt middagen är på topp , lätt och parkera och bra läge i Fredericia, precis jämte Carlsberg bryggeriet, ingen ide att lägga till för havs utsikt ser den inte från något håll!

• Bodde här: september 2014, reste i arbetet
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack Fredrik L
Einar K, Direktør på Best Western Plus Hotel Fredericia, svarade på det här omdömetSvarade 2 oktober 2014

Hej Frederik
Mange tak for din feedback. Dejligt at høre du har haft et godt ophold og synes godt om den service du har fået. Det er vi glade og taknemmelige for.
På gensyn

Omdömet skrevs 14 juli 2014 från mobil enhet

Närhet till barnvänliga attraktioner, ex madsbyparken om man barnen är rastlös en dag. Fin utsikt vid uteserveringen. Hjälpsam service. Borde utöka restaurang menyn, en kväll vart det helt fel på beställningen men det åtgärdades snabbt. Något dyrare än city men inte avsevärt mycket.

• Bodde här: juli 2014
1  Tack Samet E
Einar K, Direktør på Best Western Plus Hotel Fredericia, svarade på det här omdömetSvarade 17 juli 2014

Kære Samet E.
Det glæder os at du har nydt opholdet hos os og fundet det let at underholde børnene med de gode muligheder, der findes tæt ved vores hotel. Vi har i år forsøgt med et speciel sommer a la carte kort i restauranten, hvilket vi vil vurdere om det er det rigtige koncept ud fra den feedback vi modtager fra vores gæster. Så mange tak for dit input.
På gensyn

Omdömet skrevs 15 juni 2014

Bokade en weekend på detta hotell för en dag på Legoland (0.45 min) och shopping i Flensburg (1 tim).
Trevligt och rent med en bra restaurang.
Nära lilla Belt bron E20 och E45.
Gratis parkering och wifi.

• Bodde här: juni 2014, reste med familjen
3  Tack Patrick K
Einar K, Direktør på Best Western Plus Hotel Fredericia, svarade på det här omdömetSvarade 20 juni 2014

Kære Patrick
Mange tak for din tilbagemelding. Vi ønsker at imødekomme vores gæster ønsker og behov, hvorfor vi værdsætter din mening i høj grad. Glæder os at du har kunnet bruge vores hotel som base for dine udflugtsmål til henholdsvis Legoland og Flensburg. Håber således at vi var med til at danne rammen om en god ferie. :)

Med venlig hilsen

Omdömet skrevs 11 augusti 2013

Vi bilade hem efter några veckors flackande i Europa. Detta hotell var väldigt enkelt men rent och bekvämt för vårt ändamål: ok med sen incheckning, bra parkering, och bäst av allt, mycket bra frukost som ingick i hotellpriset. Hotellet erbjöd bra promenadstråk för vår hund.
Vi kommer definitiv att välja detta hotell igen om vi har vägarna förbi och behöver ett ställe för övernattning,

• Bodde här: augusti 2013, reste som ett par
1  Tack Kim-Stockholm
EinarKring, General Manager på Best Western Plus Hotel Fredericia, svarade på det här omdömetSvarade 15 augusti 2013

Hej Kim

Mange tak for din tilbagemelding. Det er altid dejligt at få en respons på hvad vores gæster oplever, så mange tak for det. Vi er glade for at du har synes om hotellet og vores forplejning om morgenen.
Vi håber jeres rejser vil passere Fredericia igen.

Med venlig hilsen