“Mrs”
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
6 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Sara H
1 omdöme
Omdömet skrevs 30 oktober 2015 för en vistelse i oktober 2015

Datum för vistelsen: oktober 2015
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
nov 1 2015
Thank you very much for your lovely comments. It is great to hear that the property was to your liking and that the surrounding area provided plenty to do for the children and dogs. We certainly hope to see you all again soon!
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera