“En ganska bra upplevelse ”
Omdöme om Grill Garden

Grill Garden
Rankad som nr 2 av 11 Restauranger i Sutivan
Omdömet skrevs 9 juli 2018 från mobil enhet

Maten är god. Personalen är trevlig stället kan rekommenderas. Åk hit lite senare på kvällen då är det lugnare och mysigare

Tack Oskar U

Omdömet skrevs 19 september 2017 från mobil enhet

Jättegott och vällagad mat som passar alla smaker. Fin miljö och god service. Åker gärna hit igen om tillfälle ges. Passar den som gillar det lilla extra och lokala.

Tack Annie H
Omdömet skrevs 6 augusti 2017 från mobil enhet

Miljön, service och mat är på topp på denna resturang. Prisvärt är det dessutom.

Fisken är fantastisk!

Tack Magnus B
Omdömet skrevs 11 juli 2017 från mobil enhet

Vi fick den här restaurangen rekommenderad av vår husägare där vi bor (hotell Pama-Luka). Vi åkte den korta sträckan till restaurangen med hyrbil men de kunde gärna ordna taxi tur och retur. Från Supetar är det 2-3 km till Grill Garden. Snirklande vägar genom olivlundar tog oss till restaurangen. Väl framme, jätte fint hus i marmor med fin utsikt ! Väldigt god mat, kött/fisk/sallader. Bra service. En i vårt sällskap av 7 personer var missnöjd med sin tonfisk (för hårt stekt = seg). Inga problem. De bytte ut den till dyrare rätt där de stod för mellanskillnaden. Efter maten bjöd de på egenodlade underbart goda meloner. Mycket av grönsaker och olivoljan som de serverar är egenodlade / egen gjort. Finns även en shop där man kan köpa med deras olivolja hem. Rekommenderas varmt !

Tack erstaa
Omdömet skrevs 14 juni 2017 från mobil enhet

superfin utsikt ! kvällssol och solnedgången

Personalen var inte jätte glada, kändes som dem var trötta på livet och jobbade för att jobba. fanns ingen glädje direkt.

Maten däremot var hur bra som helst, åt lamm, supergott ! kan verkligen rekomendera den rätten.

Andledningen till att denma får 4/5 är på grund av maten och utsikten !

Tack Therese S

Resenärer som tittade på Grill Garden tittade också på

Besökt Grill Garden? Berätta vad du tyckte!