Omdömet skrevs 17 februari 2020 från mobil enhet

Fräscht och fint hotell med väldigt bra personal. Bra priser i restaurangen, men maten var medelmåttig..
Wifi fungerade bra på hela området, även rummet. (Vi bodde i ett standardrum)
Man får badhanddukar i receptionen varje morgon, men man får vara ute i god tid för att kunna få en solstol på stranden.
Stranden är suuuperfin! Vi har besökt många öar i Thailand, men både jag och min vän var helt överens om att vi hade hamnat i paradiset. Gick längs stranden och kollade in de andra hotellen och Fantasy stack verkligen ut och höll lite högre standard än de andra va vi tyckte det såg ut som.. Är vi i det här området av Thailand igen blir det helt klart ett återbesök.

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack 937idad
Omdömet skrevs 27 december 2019 från mobil enhet

Hotellet ligger verkligen mitt på stranden och stranden är fantastisk.
Hotellet är fint men börjar bli lite slitet, det verkar som att hotellets storhetstid är över?! Lugnt och skönt. Trevlig personal. Har inget att klaga över. Mat och frukost bra. Trevligt julfirande. Önskemål hade vart fler papperskorgar på rummet eftersom man inte får slänga papper i toaletten, samt fler vägguttag. Hittade bara ett?!

Datum för vistelsen: december 2019
Tack bj_rnc236
Omdömet skrevs 20 mars 2019

Läget på hotellet var bra direkt vid stranden. Inredningen på rummen behöver fräschas till och renoveras och även poolområden och andra områden skulle behöva en uppfräschning. Även frukosten skulle behövas förbättras lite. Rekommenderar att snorkla till höger om Fantasys strand mot piren till och att någon dag gå över till "Paradise beach". En trevlig utflykt.

Rumstips: Välj ett rum nära stranden. Relativt backigt område.
Datum för vistelsen: mars 2019
Tack indiepingis
Omdömet skrevs 12 mars 2019 från mobil enhet

Vi bodde 6 nätter i Deluxe-rum.
Fint rum men lite slitet. Kändes ändå rent.
God, men enklare frukost.
Kvällsmaten i hotellets restaurang var mycket god.
Vi återvänder gärna till denna mysiga ö och detta hotell.

Datum för vistelsen: februari 2019
Tack malindejo
Omdömet skrevs 11 februari 2019

Vi hyrde bungalows med seaview så läget var fantastiskt.
Mycket dåligt tryck på vattnet i duschen så det gick knappt att duscha annars var allt riktigt bra. Städningen var bra och sängarna helt ok.

Solstolar och parasoll stod på vår privata terass.

Frukosten var mycket bra men övriga måltider kan det vara värt att variera sig lite på mellan öns övriga utbud.

Tilläggas bör att de hade en fantastisk service då vi glömde en plånbok i säkerhetsskåpet vid utscheckning. Efter kontakt med hotellet så skickade de plånboken dagen efter till vårt nya boende på Koh Lanta och den levererades direkt till vårt hotell mycket service minded.

Datum för vistelsen: februari 2019
Tack Joakim A