Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com119 US$
ScandicHotels.com119 US$
Travelocity119 US$
Vio.com120 US$
Agoda.com123 US$
Omdömet skrevs 25 september 2021

Så här skrev jag sist:
Klassiskt kedjehotell mitt i byn.
Fräsch och nytt.
Och sterilt och lite trist.
Men funktionellt.
Skön säng med dejliga kuddar. Fräscht badrum.
Frukosten var buffé trots att man flaggade för frukostlåda.
Helt ok frukost, inget strålande.
Bra hotell men omysigt.

Rummet var lite i minsta laget den här gången, jag fick snö mig förbi sängarna (i dubbelrummet).
Effektivt hotell, men utan någon som helst personlighet.
Kommer dock säkert att bo här igen.

Datum för vistelsen: september 2021
Tack Seaside322718
Elisabeth Steen , Gjestetjenester/resepsjon på Scandic Sarpsborg, svarade på det här omdömetSvarade 17 november 2021

Hei. Takk for din tilbakemelding. Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake. Mvh Elisabeth, Front Office Manager

Omdömet skrevs 24 juli 2021

Datum för vistelsen: juli 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av Tripadvisor LLC eller dess partner. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Omdömet skrevs 17 augusti 2020

Datum för vistelsen: augusti 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Omdömet skrevs 27 juli 2020

Klassiskt kedjehotell mitt i byn.
Fräsch och nytt.
Och sterilt och lite trist.
Men funktionellt.
Skön säng med dejliga kuddar. Fräscht badrum.
Frukosten var buffé trots att man flaggade för frukostlåda.
Helt ok frukost, inget strålande.
Bra hotell men omysigt.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack Seaside322718
Elisabeth Steen, Annet på Scandic Sarpsborg, svarade på det här omdömetSvarade 22 augusti 2020

Kjære gjest. Tusen takk for din tilbakemelding av ditt opphold hos oss. Håper vi sees igjen og at dere kommer tilbake for en ny hotellopplevelse i Sarpsborg.

Omdömet skrevs 27 augusti 2019

Datum för vistelsen: augusti 2019
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Elisabeth S, Resepsjonssjef på Scandic Sarpsborg, svarade på det här omdömetSvarade 10 september 2019