Trip.com
Kostnadsfri avbokning till den 23-02-18
Travelocity145 US$
eDreams147 US$
Omdömet skrevs 15 juli 2020 från mobil enhet

Vi bodde i två nätter med kidsen, rummen er slitna, tvålbehållare som är trasiga och duschmunstycke som sprutade åt alla håll, I-Landsproblem, men drar ned helheten.

Frukosten är klassisk, standard hotellfrukost med Corona servering.
Ok badland med rena fina bassänger.
Trevlig service hos de anställda och bra tålamod med de som jobbar med barnen

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack peterhJ7912DM
Loreta Gomez, Annet på Quality Hotel Sarpsborg, svarade på det här omdömetSvarade 6 augusti 2020

Kjære gjest,

Tusen takk for deres tilbakemelding.
Det setter vi pris på.
Deres tilbakemelding er viktig for oss og vil bli tatt videre.

Hyggelig å høre at servicen fra våre ansatte hos oss sto til forventningene. :)

Velkommen til oss ved en senere anledning!

Omdömet skrevs 1 maj 2019

Jag stannade här för en övernattning på väg norrut. Hotellet kändes ganska öde men det var snabb och effektiv incheckning. Rummet var ganska slitet och med tråkig utsikt över ett stort tak. Detta är inget ställe jag skulle bo en längre tid på men om man bara skall svänga av vägen för att sova är det ett bra alternativ. Nära motorvägen och parkering utanför dörren. Här finns ett badland så jag misstänker att detta kan vara ett riktigt bra stopp för barnfamiljer.

God och riklig frukost som är något över genomsnittet av alla de hotell jag bott på i Norge. Mycket trevlig personal.

Datum för vistelsen: april 2019
Tack Michael G
IngvildJacobsen, Leder  på Quality Hotel Sarpsborg, svarade på det här omdömetSvarade 2 maj 2019

Kjære Gjest,

Tusen takk for din tilbakemelding, som vi setter stor pris på at du tok deg tid til å skrive. Så fint å høre at du hadde en deilig frokost og at servicen var bra.
Håper vi får anledning til å ønske deg hjertelig velkommen tilbake til oss, ved en senere anledning.

Med beste hilsen
Ingvild Jacobsen
assisterende direktør

Omdömet skrevs 15 februari 2019 från mobil enhet

Lätt att komma in och ut från motorvägen!
Bra med parkeringsplatser!
Stor öppen lobby men opersonlig!
Smidig incheckning men tråkigt bemötande!
Rummet känns så där med heltäckningsmatta!
Toan var fräsch och ok!
Sängen sov jag gott i.
Ganska tyst från korridorer!
Frukosten var bra!

Datum för vistelsen: februari 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack rogera810
IngvildJacobsen, Leder  på Quality Hotel Sarpsborg, svarade på det här omdömetSvarade 18 februari 2019

Kjære Gjest,

Tusen takk for din konstruktive tilbakemelding, som vi setter stor pris på at du tok deg tid til å skrive. Vi tar dine kommentarer til etterretning og sørger for at vi blir enda bedre i morgen, enn det vi var i dag. Så fint å høre at frokosten var bra.

Med beste hilsen
Ingvild Jacobsen
assisterende direktør

Omdömet skrevs 5 januari 2019 från mobil enhet

Ett bra hotell som passar mycket bra för familjen! Hotellet ligger ett stenkast från E6 men det störde oss inte alls. Stort och rejält familjerum med gott om utrymme. Bra frukost och bra wifi - men hotellets riktiga ess är att Superland och Badeland ligger i huset. Dessutom finns Inspira som granne.
Tips 1: förboka bad och Superland mycket billigare om du köper kombon i hotellet.
Tips 2: ta med kvittot från hotellet till Inspira så får du 20% rabatt.

Datum för vistelsen: januari 2019
Tack DanielD9140
IngvildJacobsen, Leder  på Quality Hotel Sarpsborg, svarade på det här omdömetSvarade 7 januari 2019

Kjære Gjest, Tusen takk for din flotte tilbakemelding - vi er veldig takknemlig for at du tok deg tid til å gi oss slik ros. Vi gleder oss til å kunne ønske deg og dere hjertelig velkommen tilbake til oss, ved en senere anledning. Din supre tilbakemelding gis videre til våre ansatte.
Med beste hilsen, assisterende direktør - Ingvild Jacobsen

Omdömet skrevs 12 augusti 2018

In- och utcheckning gick otroligt smidigt, maten smakade underbart och rummen var välstädade. Kanon familjehotell med fina bassänger. Personalen är trevlig och hjälpsam. Sammantaget ett hotell vi gärna åker tillbaka till.

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack 434annicae
IngvildJacobsen, Leder  på Quality Hotel Sarpsborg, svarade på det här omdömetSvarade 13 augusti 2018

Med beste hilsen, assisterende direktør - Ingvild Jacobsen