Omdömet skrevs 19 januari 2018

Jag reste i jobbet och är beroende av att det finns wi-fi som är stabilt och med bra täckning.
Så upplevde jag inte detta wi-fi. Rummen är helt ok, lite smala sängar.
Personalen trevlig och välkomnande.

Datum för vistelsen: januari 2018
Tack mattiashalmstad
IngvildJacobsen, Leder  på Quality Hotel Sarpsborg, svarade på det här omdömetSvarade 24 januari 2018

Kjære Gjest,
Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss denne konstruktive tilbakemeldingen. Vi jobber hver eneste dag med å bli enda bedre og dine kommentarer blir fulgt opp internt hos oss. Wifi vil utbedres innen kort tid.

Håper vi får ønske dere hjertelig velkommen tilbake til oss igjen, ved en senere anledning.

Med vennlig hilsen
Ingvild Jacobsen
Assisterende Direktør

Omdömet skrevs 10 januari 2018

Mycket bra service från personalen med snabb in- och utcheckning .
Hotellets rums-korridorer är något slitna. Bra rum och bra städning.
Bra parkeringsmöjligheter. Är nog ett bra för konferasser sammankomster.

Datum för vistelsen: januari 2018
Tack larsgoranpersson
IngvildJacobsen, Leder  på Quality Hotel Sarpsborg, svarade på det här omdömetSvarade 15 januari 2018

Kjære Gjest,
Tusen takk for din flotte tilbakemelding - vi er veldig takknemlig for at du tok deg tid til å gi oss slik ros.
Vi gleder oss til å kunne ønske deg hjertelig velkommen tilbake til oss, ved en senere anledning.
Med beste hilsen, assisterende direktør - Ingvild Jacobsen

Omdömet skrevs 5 november 2017

Perfekt för familjen med badeland och lekeland. Middag och frukostbuffé var barnanpassade och jag hade förväntat mer om jag reste med bara vuxna. Stort och fint familjerum med dubbelsäng och våningssäng.

Datum för vistelsen: november 2017
Tack Sandra S
Therese_Thom, Markedskoordinator på Quality Hotel Sarpsborg, svarade på det här omdömetSvarade 6 november 2017

Kjære Gjest,
tusen takk for din tilbakemelding, og at dere hadde et hyggelig opphold hos oss. Ønsker dere hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Omdömet skrevs 2 november 2017

Ett perfekt hotell för en familjehelg. Bra boende i stora rum. God mat kombinerat med bad på badeland. Detta varvat med träning i ett ovanligt bra gym. Efter vistelsen på hotellet känner sig hela familjen utvilad och på gott humör.

Datum för vistelsen: oktober 2017
Tack 968linusb
Therese_Thom, Markedskoordinator på Quality Hotel Sarpsborg, svarade på det här omdömetSvarade 3 november 2017

Kjære Gjest,
tusen takk for din tilbakemelding, og at dere hadde et fint og avslappende opphold hos oss. Ønsker dere hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Omdömet skrevs 19 oktober 2017

Fint hotell, fina konferensutrymmen, extra bra och god ekologisk mat och mycket trevlig personal. Rummen var rena, men lite slitna (golvmattan hade hål). Trots det kan hotellet rekommenderas. Inga störande ljud från korridoren på natten.

Datum för vistelsen: oktober 2017
  • Restyp: Reste ensam
Tack kirsti658
Therese_Thom, Markedskoordinator på Quality Hotel Sarpsborg, svarade på det här omdömetSvarade 20 oktober 2017

Kjære Gjest,
tusen takk for din tilbakemelding, og at du hadde et fint opphold hos oss. Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.