Omdömet skrevs 2 november 2017

Ett perfekt hotell för en familjehelg. Bra boende i stora rum. God mat kombinerat med bad på badeland. Detta varvat med träning i ett ovanligt bra gym. Efter vistelsen på hotellet känner sig hela familjen utvilad och på gott humör.

Tack 968linusb
Therese_Thom, Markedskoordinator på Quality Hotel Sarpsborg, svarade på det här omdömetSvarade 3 november 2017

Kjære Gjest,
tusen takk for din tilbakemelding, og at dere hadde et fint og avslappende opphold hos oss. Ønsker dere hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Omdömet skrevs 19 oktober 2017

Fint hotell, fina konferensutrymmen, extra bra och god ekologisk mat och mycket trevlig personal. Rummen var rena, men lite slitna (golvmattan hade hål). Trots det kan hotellet rekommenderas. Inga störande ljud från korridoren på natten.

• Restyp: Reste ensam
Tack kirsti658
Therese_Thom, Markedskoordinator på Quality Hotel Sarpsborg, svarade på det här omdömetSvarade 20 oktober 2017

Kjære Gjest,
tusen takk for din tilbakemelding, og at du hadde et fint opphold hos oss. Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Omdömet skrevs 16 oktober 2017

Bra bemötande i receptionen, supersköna sängar, stor tv, bra mat i restaurangen och superbra service. Detta var mitt andra besök och jag kommer definitivt att komma tillbaka nästa år när det är dags igen =)

• Restyp: Reste ensam
Tack W7352AElouises

Kjære Gjest,
tusen takk for din tilbakemelding, og at du hadde et fint opphold hos oss. Ønsker deg hjertelig velkomment ilbake neste år.

Omdömet skrevs 14 oktober 2017

Trevligt,gästvänligt hotell nära E6:an med bra parkering och mycke möjligheter till aktiviteter såsom simhall med rutchbana samt andra vattenlekar. Stort gym med olika träningsredskap. Fina rum med god kvalité på sängkläder.

Tack Oliver N
Therese_Thom, Markedskoordinator på Quality Hotel Sarpsborg, svarade på det här omdömetSvarade 15 oktober 2017

Kjære Gjest, takk for din tilbakemelding, og at du hadde et fint opphold hos. Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Omdömet skrevs 2 oktober 2017

Hotellet var charmigt och man hade möjlighet att träna på deras träningsanläggning, även om jag inte hade chansen att utnyttja det. Frukosten erbjöd alla möjliga alternativ och drog upp betyget rejält.

Datum för vistelsen: september 2017
Tack N1442TLcarolineh
Therese_Thom, Markedskoordinator på Quality Hotel Sarpsborg, svarade på det här omdömetSvarade 3 oktober 2017