“Bra familjehotell”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 8 sidor till!
Quality Hotel Sarpsborg
Rankad som nummer 1 av 2 hotell i Sarpsborg
Omdömet skrevs november 5 2017

Perfekt för familjen med badeland och lekeland. Middag och frukostbuffé var barnanpassade och jag hade förväntat mer om jag reste med bara vuxna. Stort och fint familjerum med dubbelsäng och våningssäng.

• Bodde här: November 2017, reste med familjen
Tack Sandra S
Therese_Thom, Markedskoordinator på Quality Hotel Sarpsborg, svarade på det här omdömetSvarade november 6 2017

Kjære Gjest,
tusen takk for din tilbakemelding, og at dere hadde et hyggelig opphold hos oss. Ønsker dere hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Omdömet skrevs november 2 2017

Ett perfekt hotell för en familjehelg. Bra boende i stora rum. God mat kombinerat med bad på badeland. Detta varvat med träning i ett ovanligt bra gym. Efter vistelsen på hotellet känner sig hela familjen utvilad och på gott humör.

• Bodde här: Oktober 2017, reste med familjen
Tack 968linusb
Therese_Thom, Markedskoordinator på Quality Hotel Sarpsborg, svarade på det här omdömetSvarade november 3 2017

Kjære Gjest,
tusen takk for din tilbakemelding, og at dere hadde et fint og avslappende opphold hos oss. Ønsker dere hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Omdömet skrevs oktober 19 2017

Fint hotell, fina konferensutrymmen, extra bra och god ekologisk mat och mycket trevlig personal. Rummen var rena, men lite slitna (golvmattan hade hål). Trots det kan hotellet rekommenderas. Inga störande ljud från korridoren på natten.

• Bodde här: Oktober 2017, reste ensam
Tack kirsti658
Therese_Thom, Markedskoordinator på Quality Hotel Sarpsborg, svarade på det här omdömetSvarade oktober 20 2017

Kjære Gjest,
tusen takk for din tilbakemelding, og at du hadde et fint opphold hos oss. Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Omdömet skrevs oktober 16 2017

Bra bemötande i receptionen, supersköna sängar, stor tv, bra mat i restaurangen och superbra service. Detta var mitt andra besök och jag kommer definitivt att komma tillbaka nästa år när det är dags igen =)

• Bodde här: Oktober 2017, reste ensam
Tack W7352AElouises

Kjære Gjest,
tusen takk for din tilbakemelding, og at du hadde et fint opphold hos oss. Ønsker deg hjertelig velkomment ilbake neste år.

Omdömet skrevs oktober 14 2017

Trevligt,gästvänligt hotell nära E6:an med bra parkering och mycke möjligheter till aktiviteter såsom simhall med rutchbana samt andra vattenlekar. Stort gym med olika träningsredskap. Fina rum med god kvalité på sängkläder.

• Bodde här: Oktober 2017, reste i arbetet
Tack Oliver N
Therese_Thom, Markedskoordinator på Quality Hotel Sarpsborg, svarade på det här omdömetSvarade oktober 15 2017

Kjære Gjest, takk for din tilbakemelding, og at du hadde et fint opphold hos. Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Andra hotell som du kanske också gillar …
Titta även på dessa hotell i eller i närheten av Sarpsborg
2,9 km bort
Park Hotel
Nr 3 av 6 i Halden
59 omdömen
Visa priser

Besökt Quality Hotel Sarpsborg? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Quality Hotel Sarpsborg

Adress: Bjornstadveien 20 | Gralum, Sarpsborg 1713, Norge
Telefonnummer:
Region: Norge > Östra Norge > Ostfold > Sarpsborg Municipality > Sarpsborg
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Fitnesscenter med gym/träningsrum Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Kostnadsfri parkering Barnaktiviteter (barn-/familjeanpassat) Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Sviter Swimmingpool Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Rankad som nummer 1 av 2 hotell i Sarpsborg
Prisklass: 1 163 kr - 1 620 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:3,5-stjärnigt — Quality Hotel Sarpsborg 3.5*
Antal rum: 210
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Stena Line Travel Group AB, Nordic Choice Hotels, Expedia, TripOnline SA och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Quality Hotel Sarpsborg. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?