Quality Hotel Sarpsborg
ScandicHotels.com
Utne Camping(Sarpsborg)
Omdömet skrevs 16 oktober 2017

Bra bemötande i receptionen, supersköna sängar, stor tv, bra mat i restaurangen och superbra service. Detta var mitt andra besök och jag kommer definitivt att komma tillbaka nästa år när det är dags igen =)

• Bodde här: oktober 2017, reste ensam
Tack W7352AElouises
Therese_Thom, Markedskoordinator på Quality Hotel Sarpsborg, svarade på det här omdömetSvarade 20 oktober 2017

Kjære Gjest,
tusen takk for din tilbakemelding, og at du hadde et fint opphold hos oss. Ønsker deg hjertelig velkomment ilbake neste år.

Omdömet skrevs 14 oktober 2017

Trevligt,gästvänligt hotell nära E6:an med bra parkering och mycke möjligheter till aktiviteter såsom simhall med rutchbana samt andra vattenlekar. Stort gym med olika träningsredskap. Fina rum med god kvalité på sängkläder.

• Bodde här: oktober 2017, reste i arbetet
Tack Oliver N
Therese_Thom, Markedskoordinator på Quality Hotel Sarpsborg, svarade på det här omdömetSvarade 15 oktober 2017

Kjære Gjest, takk for din tilbakemelding, og at du hadde et fint opphold hos. Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Omdömet skrevs 2 oktober 2017

Hotellet var charmigt och man hade möjlighet att träna på deras träningsanläggning, även om jag inte hade chansen att utnyttja det. Frukosten erbjöd alla möjliga alternativ och drog upp betyget rejält.

• Bodde här: september 2017, reste i arbetet
Tack N1442TLcarolineh
Therese_Thom, Markedskoordinator på Quality Hotel Sarpsborg, svarade på det här omdömetSvarade 3 oktober 2017

Kjære Gjest,
tusen takk for din tilbakemelding, og at du hadde et fint opphold hos oss. Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Omdömet skrevs 28 september 2017

Bra hotell och trevliga rum och badlandet ger en avslappnande miljö. Trevlig personal både i repan och restaurang med ett bra utbud, stor och fin frukost med mycket innehåll.

Defenetivt värt förr besök

• Bodde här: september 2017, reste i arbetet
Tack Michael L
Therese_Thom, Markedskoordinator på Quality Hotel Sarpsborg, svarade på det här omdömetSvarade 29 september 2017

Omdömet skrevs 18 september 2017

Det mesta var ok, skulle blivit en 5:a på betyget om kuddarna varit bättre och om det hade funnits AC på rummet för vi fick sova med fönstret öppet och då stördes vi av trafiken utanför.
Ljuset i badrummet lite för svagt för den som har kontaktlinser

• Bodde här: september 2017, reste som ett par
Tack 86ylvat
Therese_Thom, Markedskoordinator på Quality Hotel Sarpsborg, svarade på det här omdömetSvarade 20 september 2017

Kjære Gjest,
tusen takk for din tilbakemelding. Vi beklager at du opplevde at putene ikke var gode nok, og at dere ble forstyrret av trafikken. Håper alikevel at dere hadde et fint opphold hos oss. Ønsker dere hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.