ScandicHotels.com
Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 143 US$/natt.

Utne Camping(Sarpsborg)
Kostnadsfri avbokning till den 27/07
Boka nu, betala på plats
Kostnadsfri avbokning till den 29/07
Boka nu, betala på plats
TripAdvisor
Omdömet skrevs 2 oktober 2017

Hotellet var charmigt och man hade möjlighet att träna på deras träningsanläggning, även om jag inte hade chansen att utnyttja det. Frukosten erbjöd alla möjliga alternativ och drog upp betyget rejält.

• Bodde här: september 2017, reste i arbetet
Tack N1442TLcarolineh
Therese_Thom, Markedskoordinator på Quality Hotel Sarpsborg, svarade på det här omdömetSvarade 3 oktober 2017

Kjære Gjest,
tusen takk for din tilbakemelding, og at du hadde et fint opphold hos oss. Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Omdömet skrevs 28 september 2017

Bra hotell och trevliga rum och badlandet ger en avslappnande miljö. Trevlig personal både i repan och restaurang med ett bra utbud, stor och fin frukost med mycket innehåll.

Defenetivt värt förr besök

• Bodde här: september 2017, reste i arbetet
Tack Michael L
Therese_Thom, Markedskoordinator på Quality Hotel Sarpsborg, svarade på det här omdömetSvarade 29 september 2017

Omdömet skrevs 18 september 2017

Det mesta var ok, skulle blivit en 5:a på betyget om kuddarna varit bättre och om det hade funnits AC på rummet för vi fick sova med fönstret öppet och då stördes vi av trafiken utanför.
Ljuset i badrummet lite för svagt för den som har kontaktlinser

• Bodde här: september 2017, reste som ett par
Tack 86ylvat
Therese_Thom, Markedskoordinator på Quality Hotel Sarpsborg, svarade på det här omdömetSvarade 20 september 2017

Kjære Gjest,
tusen takk for din tilbakemelding. Vi beklager at du opplevde at putene ikke var gode nok, og at dere ble forstyrret av trafikken. Håper alikevel at dere hadde et fint opphold hos oss. Ønsker dere hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Omdömet skrevs 27 augusti 2017

mycket trevligt och bra hotell - bra frukost - bra mat - bra bar och mycket trevlig personal .
fungerar alltid bra med incheckningen i receptionen ( kunnig personal) .
det som retar en lite grann är att dom tar betalt för kaffet i receptionen ( det gjorde dom inte förra året ) vi är ju trots allt betalande kunder/ gäster .
hur badlandet är kan jag inte uttala mej om för där har jag inte varigt - jo mjukglassen är väldigt god där

• Bodde här: augusti 2017, reste i arbetet
Tack Ulf D
Therese_Thom, Markedskoordinator på Quality Hotel Sarpsborg, svarade på det här omdömetSvarade 28 augusti 2017

Kjære Gjest,
tusen takk for din tilbakemelding, og at dere har hatt et fint opphold hos oss. Når det gjelder kaffe i resepsjonen, så er dette en del av Lounge24 konseptet som er hos Quality hotellene, der man dessverre må betale for kaffe. Ønsker dere hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Omdömet skrevs 21 juni 2017

Prisvärt hotel med rimligt avstånd till Rudskogen motorsenter.
Genuint inställda på att ge kunden en bra vistelse.
God frukost med tidig serveringsstart.
Något slitet intryck på sina ställen, fastighetsunderhållet inte på topp.

• Bodde här: juni 2017, reste med vänner
Tack 582magnush
Therese_Thom, Markedskoordinator på Quality Hotel Sarpsborg, svarade på det här omdömetSvarade 22 juni 2017

Kjære Gjest,
tusen takk for din tilbakemelding, og at du hadde et fint opphold. Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.