“Go-Fika”
Omdöme om Habilba Café

Habilba Café
Rankad som nr 3 av 30 Restauranger i Söderköping
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Mycket mysigt fik mitt i Söderköping med goda rätter och bakverk. Allt är hemlagat och fiket har en alldeles egen atmosfär.

Tack Mattias B

Omdömet skrevs 4 januari 2018

Vi stannade för en lunch på väg hem från Öland. En åt Crepes med svampfyllning och en med Chevre. Båda var mycket goda.

Tack Jan-Olov W
Omdömet skrevs 12 december 2017

Habibas föregående lokal upplevde jag både fräschare samt fick även bättre bemötande. Den här gången var brödet torrt, åt en kalkonsmörgås. Såg ingen prislista samt trångt i lokalen som var ganska fullsatt.

Tack gunkaakneryd
Omdömet skrevs 10 november 2017

Fantastiskt goda crêpes.
Mycket goa kakor och tårtbitar som är bakat av ägarna.

Det enda negativa var att det luktar matos som sitter kvar i mina kläder när jag går därifrån. Men det stoppar mig inte att komma tillbaka.

Trevligt bemötande av ägarna. En pärla i Söderköping

Tack Håkan S
Omdömet skrevs 7 oktober 2017 från mobil enhet

Adressen i TripAdvisor stämmer inte och inte namnet heller, men leta er en bit neråt gatan efter Habibas café. Ni kommer inte att ångra er!

Tack JonasW248

Resenärer som tittade på Habilba Café tittade också på

Norrköping, Östergötlands län

Besökt Habilba Café? Berätta vad du tyckte!