“Fint julbord”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
Husby Säteri
Rankad som nummer 7 av 8 temaboenden i Söderköping
Omdömet skrevs december 21 2016

Julbord i fina salar med fantastisk takhöjd. Bra julbord med många rökta produkter såsom älg, hjort, rådjur...desserter för alla smaker. Köttbullarna var lite torra annars var maten god. Här har du även möjligheten att röra dig i huset efter att ha ätit gott och titta på miljön. Fin service till ett så stort sällskap.

• Bodde här: December 2016, reste i arbetet
Tack Bjann75

Omdömet skrevs maj 22 2016 från mobil enhet

Ett toppenställe i lantlig, lugn miljö med god mat och personlig och helhjärtad service! Var där tillsammans med tjejkompisar en hel helg. Lerduveskytte, matlagning, en historisk rundtur och avkoppling i vedeldad badtunna vid sjön var några av inslagen under helgen. Allt blev väldigt lyckat! Enkla men mycket rena hotellrum. Flexibel och lyhörd personal som ordnar det bästa för oss gäster! Vi är helnöjda!

Bodde här: Maj 2016, reste med vänner
2  Tack F W
Omdömet skrevs december 13 2015

Julbordet i år var perfekt, men det är det ju andra år också. Husets snaps var en fullträff.
Ända nackdelen är att man måste skriva 200 tecken här och jag kom enbart upp i 91. Därför fyller jag ut texten med en massa blaj.... 

Bodde här: December 2015, reste med familjen
1  Tack Igge F
Omdömet skrevs juli 6 2015

Var där först på en konferens i februari och sedan utbildningshelg i april. Omgivningen är mycket vacker. Maten är över lag ok men varierar för mycket i kvalitet (vid lunchbuffé kan man få köttgryta som saknar kött osv).

Bizarr inredning med flera rester av döda djur, bland annat en bit av en kropp och hela halsen och huvudet av en giraff. Förefaller hylla nöjesdödande av djur.

Som några andra resenärer nämnt nedan är boendet det som drar ner betyget mest, inget extra, ingen ombonad känsla och för den som inte sover bra på stenhårda sängar blir sömnen lidande. Ingen möjlighet att kunna köpa snacks eller något sånt. Låg standard även på konferensdelen (och Loka för 20 kr/flaska).

Vintervistelsen kunde ha slutat illa, vägen från huvudbyggnaden till rumsannexen var en brant isig trappa.

Wifi och mobiltäckning med extremt dålig mottagning, varning!

• Bodde här: April 2015, reste i arbetet
4  Tack 019profil
Omdömet skrevs maj 20 2015 från mobil enhet

Fint säteri, huvudbyggnaden är magnifik. Fantastiskt god mat. Frukostbuffén var ok.
Dock drar själva boendet ner betyget. Enkel standard i ett av annexbyggnaderna. Saknade finess och det lilla extra. Toalettartiklar i badrummet t ex.

Bodde här: Maj 2015, reste med familjen
1  Tack Maria D
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Söderköpinghotell
8.2 km bort
28 omdömen
10.1 km bort
Skeppsdockans Camping & Vandrarhem
Visa priser

Besökt Husby Säteri? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Husby Säteri

Adress: 1 Husby Saeteri, Soderkoping 614 90, Sverige
Region: Sverige > Östergötlands län > Söderköping
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Kostnadsfri parkering Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Spa Sviter
Typ av hotell:
Rankad som nummer 7 av 8 temaboenden i Söderköping
Prisklass: 1 613 kr - 1 823 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4-stjärnigt — Husby Säteri 4*
Antal rum: 20
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com så att du tryggt kan boka med Husby Säteri. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?