Vi stöder följande webbläsare:
Är du ute efter de lägsta hotellpriserna? Då har du kommit till rätt ställe. Vi kontrollerar över 200 webbplatser åt dig.

“Fantastisk miljö, något nött” 4 av 5 bubblor
Omdöme om Husby Säteri

Bästa priser för
Ange datum för att hitta de bästa priserna
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
Husby Säteri
Rankad som nummer 4 av 6 temaboenden i Söderköping
Nivå Skribent
76 omdömen
17 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 13 hjälpsamhetsröster
“Fantastisk miljö, något nött”
4 av 5 bubblor Omdömet skrevs juni 28 2014 från mobil enhet

Vi stannade tre nätter i juni på säteriet för att besöka vänner och bekanta i Östergötland. Vi förstod inte att stället låg en bra bit utanför Söderköping men har man bil gör det inget. Läget är fantastiskt - vi tog många kvällspromenader längs vattnet och i den vackra omgivningen. Många vilda djur :) Själva hotellet var riktigt häftigt - vi har aldrig bott i en så gammal miljö. En fröjd att bara titta på möbler och dekor. Vi åt middag första kvällen och det var riktigt gott. Dock är stället lite nött - kalk i glasen, lite sprucken färg vid fönster m.m. Vi hade bed and breakfast och sov i ett av annexen som är mer nybyggda. Sängarna var lite hårda och rummet var något kallt men golvvärme i badrummet. Knarriga golv. Rent och fräscht. Frukosten var bra, inte hotellstandard dock. Några brödsorter med olika pålägg, ägg och yoghurt. Hade varit kul med lokalproducerad frukost. Wifi:t var kaos och en vanlig mobil har knappt täckning med 3G därute så det var svårt att ringa samtal. Hade önskat mer info på hemsidan för oss om frukosttider, hur man kontaktar personal osv då ingen sån info fanns på rummet. Skulle definitivt åka dit igen och rekommendera andra!

Bodde där i Juni 2014, reste som ett par
Till hjälp?
1 Tack Elizabet W

15 omdömen från resenärer

Se omdömen för
Betygsöversikt
    5 av 5 bubblor
    5 av 5 bubblor
Tips från resenärer hjälper dig att välja rätt rum.   Rumtips
Datum | Betyg
27 omdömen
18 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 13 hjälpsamhetsröster
5 av 5 bubblor Omdömet skrevs juni 22 2014

Vi hade bokat in en övernattning med tvårätters middag på Husby Säteri på midsommaraftonen. När vi skulle checka in träffade vi en mycket trevlig flicka (Sofia) som hade full kontroll på vår bokning. Vi åkte in till Söderköpings brunn och firade midsommar aftonen. Tillbaka till Husby med mousserande vin på rummet. Efter det en tvårätters som blev till en trerätters på grund av den utomordentliga Sofia som skötte om gästerna på bästa sätt. Vi kan verkligen rekommendera Husby Säteri vad det gäller service, övernattning och maten/frukost ett mycket prisvärt alternativ i en historisk miljö.

• Bodde där i Juni 2014, reste som ett par
      Renlighet
      Service
Till hjälp?
3 Tack Lasse7330
Andra hotell som du kanske också gillar …
Titta även på dessa hotell i eller i närheten av Söderköping
8.7 km bort
Vanneberga Gard Bed & Breakfast
Nr 4 av 6 i Söderköping
4.0 av 5 bubblor 1 omdömen
Visa priser

Besökt Husby Säteri? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Husby Säteri

Verksamhet: Husby Säteri
Adress: 1 Husby Saeteri, Soderkoping 614 90, Sverige
Region: Sverige > Östergötlands län > Söderköping
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Kostnadsfri parkering Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Spa Sviter
Typ av hotell:
Rankad som nummer 4 av 6 temaboenden i Söderköping
Prisklass (per natt): 1 152 kr - 2 419 kr
Hotellklass:4-stjärnigt — Husby Säteri 4*
Antal rum: 20
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Priceline och Booking.com så att du tryggt kan boka med Husby Säteri. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?