eDreams
Priceline
StayForLong

Landade här tre dagar Kristi Himmelfärdshelgen.
Gemytligt, vänligt bemötande av ägaren Johan.
Trevlig liten camping med gångavstånd till centrum och Göta Kanal. Korskullens cafe som Johans fru driver är också mysigt och trivsamt.
Nyrenoverat i duschar och toaletter. Rent och snyggt. Ordning och reda i stugan.
Återkommer gärna!

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack ullariis52
Omdömet skrevs 11 maj 2021

Mycket trevlig och välskött camping och dessutom trevlig personal. Rent o snyggt på toaletter/duschar osv. Tycker coronaregler m.m. följs bra i gemensamma utrymmen. Detta är mitt 4e besök på denna camping och jag kommer återkomma :)

Datum för vistelsen: maj 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med camping.se
Tack Stefan_Visby
Omdömet skrevs 18 september 2020 från mobil enhet

Liten o trevlig fin camping ! Nära till affärer o restauranger! O mycket o titta på i Söderköping med dess omgivning, finns cycklar o hyra ! På campingen, tvättmaskin, diskrum, matplats mm o även stugor att hyra !

Tack I3474BDsusannes
Omdömet skrevs 13 september 2020 från mobil enhet

Mkt trevlig plats. Lugnt och fint. Rent o fräscht i hela serviceavdrlningen. Trevlig Och hjälpsam personal. Nära centrum. Bara en kort promenad till medeltida hus, Göta kanal och en vacker å. Gott om trevliga restauranger.

Tack TinaC3377
Omdömet skrevs 9 september 2020 från mobil enhet

Här är det inte äventyrsland, följebilar, eller aktiviteter för alla åldrar. Nej här erbjuds en mindre gemytlig camping, lagom stor utan att kännas trång. Centralt läge och mindre än 10 min att gå till en fantastisk stadskärna som erbjuder mycket för sin storlek. Campingen har fina hygienutrymmen, plana tomter med grus/gräs och trevlig personal. Ett extra plus är deras snabbdiskmaskin. Mittemot ligger livsmedelsbutiker, flertal andra butiker och en bensinstation så service finns mer eller mindre på tomten. Enda lilla svagheten är att E22 går utanför och kan upplevas som störande, dock inget vi reagerade på.

En camping att varmt rekommendera, för ett stopp över natten eller några dagar för att njuta av vackra Söderköping.

Tack GW1500