Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla

Vilket härligt ställe! Precis vid slussen i Söderköping. Omgivningen är lugn men sprudlande av liv, kanalen och den härliga bryggan precis utanför. Lummig och skön trädgård för de boende. Fantastiska tidstypiska rum. Vi bodde i rum 2 med utsikt mot slussen. Mycket välkomnande värdpar.

Datum för vistelsen: maj 2021
1  Tack 542matsh

Så trevligt bemötande av de nya värdarna! Precis vid slussen ligger detta härliga ställe! En underbar poolavdelning fanns i anslutning till rummen. Söderköping är en pärla i sig, och Slussen rum är en pärla att spendera några nätter på! Vissa rum har eget badrum och vissa delar man badrum med andra gäster. Det är rent och fräscht, som hemma, fast borta!
Stort tack för vistelsen på Slussen rum, jag kommer tillbaka, det är en sak som är söker!

Datum för vistelsen: april 2021
1  Tack L2599SAdavida
Omdömet skrevs 14 januari 2021 från mobil enhet

Vi bodde ensamma i huset då det är lågsäsong och coronaläge. Lättillgängligt med bra parkering. Stora rum, fint inredda.

Bra kök och kylförvaring. Sköna sängar. Toa och dusch nere funkade utmärkt men duschen uppe hade alldeles för hett vatten - gick ej att reglera.

Bra pris och nära till allt.

Vi saknade hushållspapper i köket och toapapper att fylla på. Annars allt bara bra!

Datum för vistelsen: december 2020
1  Tack erikasfunderingar
Omdömet skrevs 26 juli 2019 från mobil enhet

Bra boende alldeles intill slussen och glassrestaurangen. Fint inredda rum med mycket charm. Trevlig personal och en enkel men fullt tillräcklig frukost!!! Läget intill kanalen är vackert det enda är väl kön till glassen utanför är väldigt lång... Men jag rekommenderar verkligen detta boende!!!

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack glashelge
Omdömet skrevs 22 juni 2019 från mobil enhet

Vi va här och firade min bonusmammas födelsedag. Rummen är rena och fräsch och de ligger nära till allt man vill se när man är i Söderköping. Ligger precis vid götakanal där båten stannar vid en av slussarna.

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack rbecawgr