Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 14 januari 2021 från mobil enhet

Vi bodde ensamma i huset då det är lågsäsong och coronaläge. Lättillgängligt med bra parkering. Stora rum, fint inredda.

Bra kök och kylförvaring. Sköna sängar. Toa och dusch nere funkade utmärkt men duschen uppe hade alldeles för hett vatten - gick ej att reglera.

Bra pris och nära till allt.

Vi saknade hushållspapper i köket och toapapper att fylla på. Annars allt bara bra!

Datum för vistelsen: december 2020
1  Tack erikasfunderingar
Omdömet skrevs 26 juli 2019 från mobil enhet

Bra boende alldeles intill slussen och glassrestaurangen. Fint inredda rum med mycket charm. Trevlig personal och en enkel men fullt tillräcklig frukost!!! Läget intill kanalen är vackert det enda är väl kön till glassen utanför är väldigt lång... Men jag rekommenderar verkligen detta boende!!!

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack glashelge
Omdömet skrevs 22 juni 2019 från mobil enhet

Vi va här och firade min bonusmammas födelsedag. Rummen är rena och fräsch och de ligger nära till allt man vill se när man är i Söderköping. Ligger precis vid götakanal där båten stannar vid en av slussarna.

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack rbecawgr
Omdömet skrevs 4 november 2018 från mobil enhet

Mycket prisvärt boende alldeles intill Göta kanal och ett stenkast från centrum i Söderköping. Trevlig inredning, bra sängar och möjlighet till självhushåll.
Sympatiskt och välkomnande bemötande.
Vi återkommer gärna.

Datum för vistelsen: november 2018
Tack 104karinn
Charlotta H, Ägare på Slussen Rum, svarade på det här omdömetSvarade 6 november 2018

Vad trevligt att ni är nöjda.
Välkomna nästa gång ni har vägarna förbi!
Med vänlig hälsning
Lotta

Omdömet skrevs 30 juli 2018 från mobil enhet

Otroligt fint engagemang och service från ägarinnan som månar om sina kunder. Valet föll på detta boende mycket tack vare det. Vi fick ett rum mot kanalen och det tystnade tidigt för den som oroar sig för eventuellt stök.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack Gyrotastic