Höjdpunkter från omdömen

Omdömet skrevs 31 juli 2019
ingela s
Sverige
Fin utsikt

Vardagsmotion trappstegen uppför! Fin utsikt över Söderköping, när man kommer upp till ... läs mer

Omdömet skrevs 20 augusti 2018
Elisabeth L
Norrköping, Sverige
Läs alla 42 omdömen

Omdömet skrevs 4 januari 2020

Ramunderberget är platsen man ska besöka för att få en fantastiskt vacker utsikt och bara njuta, och en gång för länge sedan bodde jätten Ramunder på detta berg.

Datum för upplevelsen: augusti 2019
Tack 499christera
Omdömet skrevs 15 december 2019 från mobil enhet

Så vacker utsikt över vår stad. Promenad med vänner o en suverän dag att kolla på vår fina stad från ovan. Sååååå vackert. Rekommenderas.

Datum för upplevelsen: december 2019
Tack ALM60ALMGREN
Omdömet skrevs 19 augusti 2019

Vilken utsikt över Söderköping, så vackert så man blir hänförd...Är jobbigt att ta sig upp men helt klart värt det.

Datum för upplevelsen: augusti 2019
1  Tack piao5
Omdömet skrevs 31 juli 2019

Vi gick upp för trapporna, för att sen promenera runt på 5 km rundan. Skön avkoppling i fin natur, inte konditionskrävande mer än när man skulle upp för trapporna ( 317 trappsteg) det var iofs inga större problem iheller.

Datum för upplevelsen: juli 2019
Tack ingela s
Omdömet skrevs 30 augusti 2018

Härlig natur, vi gick trapporna upp och sedan skogsstigen längst upp som sedan leder ner till kanalen.

Datum för upplevelsen: augusti 2018
Tack Carina K