Travelocity
Orbitz.com
Priceline
Omdömet skrevs 3 maj 2021 från mobil enhet

Besökte Söderköpings brunn med min vuxna dotter under valborgshelgen och bokade spa-paket. Väldigt trevligt och personligt bemötande redan i receptionen. Vi utrustades med ett eget spa-kit och hann både med gym och spaprocedur innan härlig trerätters middag. Fantastiskt fint renoverade lokaler, härlig mat och frukost, och jättetrevlig personal som fick oss båda att känna oss som hemma. Vi lämnade Söderköping rena och mätta och med ett leende på läpparna. Vi kommer snart tillbaka

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack 651helenaj
Johan Lindgren, Hotelldirektör på Söderköpings Brunn, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Hej,
Tack för ett fint omdöme och jag blir så glad att ni hade en skön känsla när ni åkte hem. Stort tack och välkomna åter. Hälsningar Johan

Omdömet skrevs 2 maj 2020

Vi var där bara för att spa. Vi valde bubbelbad med oljor och lugnande salter. Mysigt trevlig personal och eget bad vilket var extra bra just nu i coronatider. Frukt, choklad och bubbel var fint upplagt och gott. Vi beställde lite snittar och dom var kanske lite hafsigt gjorda.

Datum för vistelsen: maj 2020
Tack Susanne V
Johan Lindgren, Hotelldirektör på Söderköpings Brunn, svarade på det här omdömetSvarade 16 oktober 2020

Hej,
Tack för ett fint omdöme. Nu har vi renoverat reception, kök, restaurang och andra allmänna ytor. Öppnar åter 27/11.

Omdömet skrevs 24 september 2019

Vi besökte Söderköpings Brunn en weekend med fantastiskt väder. Vi spelade först golf på den fina Söderköpings GK-banan, och njöt sedan i SPA't på em. Efter det njöt vi av en trerättersmiddag med väl anpassat vinpaket. Vi åkte hem glad och mycket nöjda.

Datum för vistelsen: september 2019
1  Tack mael_88

Omdömet skrevs 4 september 2019

Mycket trevligt hotell beläget nära Göta kanal. Trevlig och hjälpsam personal. Fint rum och sköna sängar. Suverän frukost i den trevliga restaurangen. Gratis parkering i direkt anslutning till hotellet. Vi tog ett dopp i hotellets pool direkt efter ankomst och därefter en kort promenad till Göta kanal med restauranger och affärer. Rekommenderas.

Datum för vistelsen: augusti 2019
1  Tack 62olle

Omdömet skrevs 19 augusti 2019

Superfint och mysigt hotell, med supertrevlig personal och goda drycker. Härlig veranda där vi avnjöt lite rött vin efter att ha vandrat ute efter Göta Kanal på kvällen när vi kom. Super sköna sängar sov som en prinsessa. Vaknade så utvilad. Frukosten var helt suverän, önskar dock att det fanns lite lugnare rum att avnjuta denna i då det lät som en skolmatsal när vi åt. Omgivningarna kändes lugna och harmoniska och fruktansvärt vackert.. Rekommenderar detta hotell och kommer att återvända hit.

Rumstips: våning tre har fina rum bakom glasdörrarna
Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack piao5