Betalningar som görs av partner påverkar ordningsföljden för de priser som visas och, för utvalda eller sponsrade sorteringsordningar, betalningar från partner kan även påverka ordningsföljden för de boenden som anges.
Omdömet skrevs 24 september 2019

Vi besökte Söderköpings Brunn en weekend med fantastiskt väder. Vi spelade först golf på den fina Söderköpings GK-banan, och njöt sedan i SPA't på em. Efter det njöt vi av en trerättersmiddag med väl anpassat vinpaket. Vi åkte hem glad och mycket nöjda.

Datum för vistelsen: september 2019
Tack mael_88
Omdömet skrevs 4 september 2019

Mycket trevligt hotell beläget nära Göta kanal. Trevlig och hjälpsam personal. Fint rum och sköna sängar. Suverän frukost i den trevliga restaurangen. Gratis parkering i direkt anslutning till hotellet. Vi tog ett dopp i hotellets pool direkt efter ankomst och därefter en kort promenad till Göta kanal med restauranger och affärer. Rekommenderas.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack 62olle
Omdömet skrevs 19 augusti 2019

Superfint och mysigt hotell, med supertrevlig personal och goda drycker. Härlig veranda där vi avnjöt lite rött vin efter att ha vandrat ute efter Göta Kanal på kvällen när vi kom. Super sköna sängar sov som en prinsessa. Vaknade så utvilad. Frukosten var helt suverän, önskar dock att det fanns lite lugnare rum att avnjuta denna i då det lät som en skolmatsal när vi åt. Omgivningarna kändes lugna och harmoniska och fruktansvärt vackert.. Rekommenderar detta hotell och kommer att återvända hit.

Rumstips: våning tre har fina rum bakom glasdörrarna
Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack piao5
Omdömet skrevs 2 augusti 2019 från mobil enhet

Rummen är enkla men helt ok. Att det inte finns fläkt eller luftkonditionering kan man leva med en natt eller två även i sommarhetta. Wifi fungerar inte alls, eller rättare sagt enligt receptionen fungerar inte alls i vissa rum...i våra gjorde det def inte. När vi påpekade detta sa ansvariga i receptionen att vi skulle få kompensation för detta när vi checkar ut, dagen efter vill inte personalen kännas vid ngt sådant.

Under vår vistelse går brandlarmet, mina barn, 3 & 7 år, står plötsligt utan mig då branddörren stängs mellan oss. Brandlarmet tjuter för fullt. Barnen är skräckslagna och min 3 åring helt hysterisk. Personalen har fullt upp med att dividera mellan sig och kan inte hjälpa mig hur jag ska nå de skräckslagna barnen. Helt ok m tanke på läget. Men inte en enda gång under vistelsen efter detta har ngn av personalen frågat hur vi mår eller hur barnen har det. Trots att de såg och märkte att mina barn blev helt chockade och hysteriska. När jag påpekar detta vid utcheckning får jag ett nonchalant svar tillbaka med en axelryckning. Nej, hit kommer vi inte tillbaka.

Datum för vistelsen: juli 2019
1  Tack NicolleS191
Omdömet skrevs 26 juli 2019 från mobil enhet

Första gången vi blev riktigt besvikna på servicen. Förklaringen står att finna i en helt okunnig och förmodligen outbildad semesterpersonal utan minsta insikt om vad det innebär att jobba på restaurang. Vi hoppas att detta var ett "olycksfall" i arbetet. Vi fick själva duka av bordet för att få rum med kaffet trots att vi var näst intill ensamma i matsalen.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack Lansquette